Gjest Snytt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Samboern min elsker at jeg suger han, jeg liker det selv og, men har mistet litt lysta etterhver siden jeg aldri får det igjen. Jeg elsker oralsex, og savner det sårt. han har gjort det på meg kanskje fem ganger på et år, mens jeg suger han hver tredje gang vi har sex (3-7 ganger i uka). Når jeg har sagt jeg savner det før, så har han gjort det like etterpå, men jeg vil ikk at han skal gjøre det hvis han ikke vil selv. Er så frustrerende. Han har sagt han føler han ikke er noe flink, men jeg har gir tydelig inntrykk for det, og har sagt det er kjempedeilig. Kan ikke huske sist han gjorde det. : ( Jeg er renslig, det lukter ikke av meg, har alltid barbert meg, og har ikke så våre slimhinner så har kan umulig få mye utflod i munnen. Han hinter alltid om at jeg skal suge han, og svarer da på en litt fleipete måte at jeg aldri får noe igjen, da sier han bare nei.. Spurte han for litt siden hvorfor ikke, spurte om han synes jeg lukta vondt, smakte vondt eller hva det var, og da fikk jeg igjen til svar at han ikke er flink, men jeg tror det er noe mer.. Kan vel bare si han ikke liker det da vel? Men da får han slutte å mase om oralsex selv, selv om jeg blir tent av det, bare ikke maset. Merker jeg har lite lyst til å gi selv også nå, siden jeg aldri får igjen. Hvordan ta opp dette uten at han blir snurt eller føler seg som dårlig elsker? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, og vil ikke mase heller. Føler jeg har hinta nok, men får bare nagativ respons. Ekssamboern min gjorde det nesten hver gang før samleie, og jeg savner det skikkelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310528-oralsex-vil-ha-men-ikke-gi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tja, du får kanskje gjøre som han - la være... Alternativt kun gi han oralsex når han har gitt deg først. Barnslig - javel, men akkurat det der kan være med på å drepe all sexlyst, særlig når han ikke gir noen grunn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310528-oralsex-vil-ha-men-ikke-gi/#findComment-2531717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor skulle han tro han er dårlig på å gi deg oralsex, når du sier at det er deilig og ber om det? Nei, det synes jeg var en dårlig unnskyldning. Det virker ikke som om han har lyst til å fortelle hva som er grunnen, kanskje han bare er egoistisk? Isåfall hadde jeg ikke giddet å gi noe hvis jeg aldri fikk noe tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310528-oralsex-vil-ha-men-ikke-gi/#findComment-2531860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg kjenner igjen det med å ikke føle seg flink nok. Noen her sier at han lyver, det tror jeg ikke. Og hvorfor slutte å gi ham oralsex når du tydeligvis nyer det selv? Å "føre krig" sexuelt fører i alle fall ikke til at han gir deg oralsex -frivillig-, og det er vel det som er målet, er det ikke? Noen menn tror det er viktig å holde ut i evigheter og at jenta -skal- få orgasme hver gang. Jeg vet ikke hvor viktig dette er for deg, men sånne oppfatninger kan være med på å sette såpass press på ham at han ikke tør å prøve. Hvorfor ikke foreslå et privat "oralsexkurs"? Gjør det om til en lek, tull litt med det og gjør det ufarlig. Gi gjerne karakterer og kommentarer på hva som var stråååålende og hva du vil ha mer av for at han skal bli oralsexkonge. Sørg for at skolen/kurset holdes ca en gang i uka slik at det blir såpass kontinuitet i det til at han føler seg komfortabel med å gi deg oralsex. Sex skal være lek og moro, ikke en prestasjonsidrett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310528-oralsex-vil-ha-men-ikke-gi/#findComment-2531975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snytt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg kjenner igjen det med å ikke føle seg flink nok. Noen her sier at han lyver, det tror jeg ikke. Og hvorfor slutte å gi ham oralsex når du tydeligvis nyer det selv? Å "føre krig" sexuelt fører i alle fall ikke til at han gir deg oralsex -frivillig-, og det er vel det som er målet, er det ikke? Noen menn tror det er viktig å holde ut i evigheter og at jenta -skal- få orgasme hver gang. Jeg vet ikke hvor viktig dette er for deg, men sånne oppfatninger kan være med på å sette såpass press på ham at han ikke tør å prøve. Hvorfor ikke foreslå et privat "oralsexkurs"? Gjør det om til en lek, tull litt med det og gjør det ufarlig. Gi gjerne karakterer og kommentarer på hva som var stråååålende og hva du vil ha mer av for at han skal bli oralsexkonge. Sørg for at skolen/kurset holdes ca en gang i uka slik at det blir såpass kontinuitet i det til at han føler seg komfortabel med å gi deg oralsex. Sex skal være lek og moro, ikke en prestasjonsidrett! Vil ikke føre krig, og har ikke planer om det heller. Men jeg blir litt lei når jeg gir og gir, og ikke får igjen når jeg ønsker det. Synes det er jævlig ego egentlig. Jeg ønsker jo å tilfredsstille han, og skulle ønske han ville tilfredsstille meg på samme måten. Han har ikke prestasjonsangst på noen andre områder, og det er greit hvis jeg ikke får orgamse en gang i ny og ne, men hvis jeg vil ha litt "hjelp" til å få orgasme etter han har kommet, så ja så synes jeg jammen han bør hjelpe til med det (med hender). Hvorfor skal ikke jenter få orgasme mens det er en selvfølge at gutta skal få det? er en ting hvis jenta har problemer med å komme, men hvis man ikke har det så synes jeg man kan koste på seg fem minutter til så begge blir helt tilfredstilt. Han hjelper stort sett til med orgasmen min hvis jeg ikke kommer før han da, som oftes skjer. Å foreslå et "kurs" høres ut som om jeg synes han er dårlig føler jeg, så tror jeg dropper det. Han er ikke dårlig, og jeg har sagt det ørten ganger. Tror bare han ikke vil, om han synes det er ekkelt eller hva vet jeg ikke. Men savner det masse i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310528-oralsex-vil-ha-men-ikke-gi/#findComment-2532224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.