Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år nå, så jeg har ikke hatt sex med andre enn han.

Etter at vi har hatt sex og han er kommet i meg, er han akkurat som en propp. Med en gang han går ut av meg er det akkurat som all sæden kommer ut igjen. Så vi må alltid opp og vaske oss etter å ha hatt sex hvis ikke blir det så innmari mye klin i senga og sånn. Er dette normalt eller er det bare med oss det skjer?

Han har sagt at han er litt liten, men at han er innenfor normalen. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

Please help!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310559-s%C3%A6dlekasje-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hihihihihihihihihi

Helt normalt. Selv pleier vi å ha en "runkerull" klar ved senga (dopapir eller tørkerull) og tørker oss med, han pleier å komme mye, så jeg holder en del under meg og løper til do og tømmer resten..

Fordelen med gummi er at en slipper så mye griseri, bare å knytte gummien og sove videre til neste morgen. Husk å kaste den da, så ikke svigermor ser den ;-)

• 3 uker senere...

Akkurat det der er ikke uvanlig, men det er nok litt ulikt fra mann til mann hvor mye væske som kommer. Derfor kan det for noen være en enkel sak å spasere til badet for å tømme seg, mens det hos andre vil kunne renne mye ut på veien :0)

Størrelsen på penis spiller ingen rolle.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...