Gå til innhold

asexuel eller hva kan det være?

Gjest mye rart man lurer på i de sene nattetimer

Anbefalte innlegg

Gjest mye rart man lurer på i de sene nattetimer

lurer på om jge kan være asexuell.eller er jeg bifil som ennå ikke har truffet den rette(evt de rette) for å leve ut min sexualitet?de gangene jeg har forelska meg,har det kun involvert nærhet,ikke sex.jeg vet at jeg ikke tenner med peniser,ikke på underliv til damer heller....Kanskje er jeg ment til å leve uten begge deler?eller kanskje "tåler" jeg det når jeg blir ordentlig glad i noen.(altså på tross av en penis f.eks,ikke pga!)

noen som har linker til hvor man kan treffe andre "særinger" på dette feltet?

har en drømmepartner,men i fantasien er vedkommende ganske kjønnsnøytral

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310567-asexuel-eller-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mye rart man kan lure på...

Det finnes egne sider på nette for disse. Det er en del mennesker som ikke interesserer seg for sex. Dette ble tatt opp på psykiatriforumet.

takk for svar.har prøvd meg tidl med lignende spørsmål på psykiatri forumet,men der var det dårlig respons og ganske nedlatende holdning.men men...finner vel ut av det før eller siden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...