Gå til innhold

Skal ha sex til helgen

Anbefalte innlegg

Gjest Martin87ioslo

Med ei som er 6 år yngre. Selv er jeg 21År hun er 15 År. Kal meg gjærne en gris. Men slik er det. Hun var interessert i meg, jeg ble interessert i hun. Tilslutt valgte jeg å heie på kjærligheten. Men det er en annen sak.

Jeg har valkt helt fra første stund vi ble sammen. At jeg ikke kommer til å ta initativ til sex. Hun må selv velge å når hun føler seg klar til å debutere. Hun må føle seg trygg og må ville det selv. Selv har jeg hatt forhold før.

Hun har et veldig åpent forhold til sin mor. Som fikk respekt for meg på grunn av min holdning. Hun sier at hun ikke liker at vi er sammen siden hun er under 16år. Men akspeterer det og vil ellers ha et åpent forhold mellom oss.

I dag sente hun en melding. Blir alene i helga da vil jeg ha sex for første gang i mitt liv. Jeg var overrasket over at hun sente denne meldingen når vi kun har vært sammen i 5 uker. Jeg rinkte hun opp og spurte om hun var helt sikker. Ja stoler du ikke på meg? Så det var ikke mer å si om den saken.

Jeg har advart hun om at det kan komme til å gjøre vont. Hun mener selv at hun ikke har noen jomfruhinne.

Uansett virker som hun har for store forventninger.

Uansett mitt spørsmål er. Hvilken råd vil dere gi meg så det blir mest mulig vellykket, spesielt for hun. Når vi har sex for første gang til helgen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310585-skal-ha-sex-til-helgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Mitt råd er at du utsetter sexdebuten hennes til hun har fylt 16 år. Selv om hun vil ha sex, så har du også et valg. En aldersforskjell på 6 år er mye i den alderen dere er. Som den "voksne" i forholdet har du et ekstra ansvar. Dere har bare vært sammen 5 uker, noe som ikke er lenge når hun er så ung.

Gjest Lykke til....

Bruk lang tid på forspillet så hun blir så klar som mulig, sjekk at hun er skikkelig våt, gi henne intense kyss...

Så kan du spørre om hun er klar. Treng forsiktig inn, sier hun stopp, så stopp... så prøver dere heller igjen. Ikke forhast dere, dere har hele natta...

Første gang bør være en fin opplevelse som hun har for resten av livet. Noe hun deler med en hun elsker og som elsker henne tilbake.

Men forsikre deg om at dette er noe dere begge vil, ingen må føle seg presset. Lovlig alder er som sagt 16 år, blir hun gravid så blir dere fersket, og da er det du som må ta straffen.

Og sist men ikke minst - bruk kondom!

Gjest togli

Mitt råd er at du utsetter sexdebuten hennes til hun har fylt 16 år. Selv om hun vil ha sex, så har du også et valg. En aldersforskjell på 6 år er mye i den alderen dere er. Som den "voksne" i forholdet har du et ekstra ansvar. Dere har bare vært sammen 5 uker, noe som ikke er lenge når hun er så ung.

Underskriver på den!

Annonse

Mary Poppins

Jeg synes du høres ut som en god og ordentlig gutt som tenker på hennes ve og vel. Mange jenter i hennes alder debuterer med langt mindre sympatiske eldre gutter så jeg synes ikke du skal få refs fordi du vurderer å gjøre dette.

Jeg var selv 14/15 år da jeg hadde sex for første gang, og jeg følte meg klar for det og ikke angrer jeg heller.

Du har fått noen fine tips under her. Husk å være rolig og hele tiden spør henne om hun har det bra, om hun har det vondt osv. Be henne være ærlig med deg, og si at dersom det gjør vondt så venter dere bare. Ha med glidemiddel, og bruk gooood tid på forspill :-)

Husk kondom!

Lykke til! :)

Persille1365381127

I tillegg til det de andre her skriver; foreldrene hennes kan faktisk velge å anmelde deg, selv om hun sier hun ville.

Da har du svært lite du skulle ha sagt, og du vil bli straffet. Er du sikker på at du vil satse på det? Er du sikker på at du er villig på å betale prisen det kan komme til koste?

Det er bare å innse at hun er for ung for deg, og utover det er det ulovlig. Det innebærer ingen konsekvens for henne, du får hele skylden alene.

Har du et snev av fornuft i toppen, tror jeg du gjør rett i å utsette sex med henne til hun er i lovlig alder. Som flere andre nevner her, om foreldrene hennes finner utav det,kan de velge å annmelde deg -uansett frivellig eller ikke. Tenk på det! Kjenner du dem?

Men for all del, er sikkert en risiko som er verdt å ta da vettu, hvis man ikke tenker lenger enn til nesen. ;o)

Hallo i luken!!

Annonse

Gjest Jeg hadde ventet.

Jeg har selv hatt en nydelig førstegangsforhold så jeg er ikke til å begynne med i mot sex under alder 16.

Men her er du en del eldre enn henne. Ikke har du kjent henne så veldig lenge heller. Hva om hun blir sjalu når du finner deg ei anna jente? Hva hvis dere krangler en dag, du ønsker å være med kamerater el i steden for henne? Hva hvis hun skulle bli gravid?

Da kan du desverre bli tatt for dette, selv om hun aldri så mye ville ha sex hun også.

Jeg tror nok ikke jeg ville føle at det var verdt sjangsen.

I steden tror jeg heller at jeg hadde holdt ut til hennes 16 års dag var jeg deg. Da kunne dere jo ha hatt sexdebuten som en spesiell bursdagsgave. Du vil i tillegg bli mye bedre kjent med henne i venteperioden slik at du faktisk kan finne mer ut om dette er noe som kan vare en tid.

Og ikke minst så er du "helt trygg" om dere skulle krangle, gjøre slutt, du finne deg en ny el.

Men det var ikke meninger du spurte om, du spurte om hva som skulle til for at hun skulle få en bra første gang.

Så selv om jeg tviholder på det jeg skrev over her så skal jeg svare på det du faktisk spør om.

Jeg ville brukt masse med tid, kilt henne og lett massert henne over hele kroppen, tegnet konturer, strøket. Hun kan få orgasmer om hun ikke har hatt sex så det er bare å kose med henne.

Så må du jo trenge inn litt etter litt. Forberede deg på at det svir såpass til tider at du må trekke deg ut igjen for å prøve om litt. Er hun ikke helt kliss våt selv så bruk glidemiddel. Når du er inne i henne og kan begynne å bevege deg så ikke pes på og kom om ti minutter. Bruk tid, beveg deg sakte, fort, litt sånn og litt slik. Og fortell henne underveis hvor fantastisk deilig hun er. Kanskje hun synes det er "stort" at du sier når du kommer?

Og selvsakt så må du huske kondom. Fra føste sekund.

Gjest Martin87ioslo

Jeg har selv hatt en nydelig førstegangsforhold så jeg er ikke til å begynne med i mot sex under alder 16.

Men her er du en del eldre enn henne. Ikke har du kjent henne så veldig lenge heller. Hva om hun blir sjalu når du finner deg ei anna jente? Hva hvis dere krangler en dag, du ønsker å være med kamerater el i steden for henne? Hva hvis hun skulle bli gravid?

Da kan du desverre bli tatt for dette, selv om hun aldri så mye ville ha sex hun også.

Jeg tror nok ikke jeg ville føle at det var verdt sjangsen.

I steden tror jeg heller at jeg hadde holdt ut til hennes 16 års dag var jeg deg. Da kunne dere jo ha hatt sexdebuten som en spesiell bursdagsgave. Du vil i tillegg bli mye bedre kjent med henne i venteperioden slik at du faktisk kan finne mer ut om dette er noe som kan vare en tid.

Og ikke minst så er du "helt trygg" om dere skulle krangle, gjøre slutt, du finne deg en ny el.

Men det var ikke meninger du spurte om, du spurte om hva som skulle til for at hun skulle få en bra første gang.

Så selv om jeg tviholder på det jeg skrev over her så skal jeg svare på det du faktisk spør om.

Jeg ville brukt masse med tid, kilt henne og lett massert henne over hele kroppen, tegnet konturer, strøket. Hun kan få orgasmer om hun ikke har hatt sex så det er bare å kose med henne.

Så må du jo trenge inn litt etter litt. Forberede deg på at det svir såpass til tider at du må trekke deg ut igjen for å prøve om litt. Er hun ikke helt kliss våt selv så bruk glidemiddel. Når du er inne i henne og kan begynne å bevege deg så ikke pes på og kom om ti minutter. Bruk tid, beveg deg sakte, fort, litt sånn og litt slik. Og fortell henne underveis hvor fantastisk deilig hun er. Kanskje hun synes det er "stort" at du sier når du kommer?

Og selvsakt så må du huske kondom. Fra føste sekund.

Nå er det slik at jeg har jo kjent hun i 2år. Først snakket vi bare sammen. Så ble vi venner, så ble hun interessert i meg. Så tok det ekstremt lang tid før jeg ble intressert i hun og jeg tok steget fult og ble sammen med hun.

Appropo prevensjon. Hun begynte på p piller den dagen vi ble sammen. Hun har hoppet over den pillefrie uken for å øke sikkerheten enda bedre.

Gjest togli

Nå er det slik at jeg har jo kjent hun i 2år. Først snakket vi bare sammen. Så ble vi venner, så ble hun interessert i meg. Så tok det ekstremt lang tid før jeg ble intressert i hun og jeg tok steget fult og ble sammen med hun.

Appropo prevensjon. Hun begynte på p piller den dagen vi ble sammen. Hun har hoppet over den pillefrie uken for å øke sikkerheten enda bedre.

Hoppet over den pillefrie uken? Hmm, jeg tror ikke det har noen innvirkning på sikkerheten....

Hvis hun f.eks. har litt løs mage en dag, så er sjansen for å bli gravid med P-piller tilstede. Jeg har en niese som ble født pga at mor hadde en dag med løs mage når hun gikk på piller ;)

Jeg brukte piller i mange år og ble aldri gravid. Når jeg slutta med pillene ble jeg gravid med det samme.

Det er altså litt sånn russisk rulett det der ;)

Hvis det er svært viktig å ikke bli gravid, så tror jeg kombinasjonen P-piller og kondom er sikrest...

Gjest mandolina

Har du ventet i to år, så kan du vente til hun er blir 16 år og det er lovlig å ha sex med en som er så mye yngre.

Hilsen

I motseting til flere andre tror jeg det bare er en fordel for ei ung jente å debutere med en som er noen år eldre, og som forhåpentlig er litt mindre klønete/hardhendt og har mere erfaring enn hennes jevnaldrende. Og da fortusetter jeg selvsagt at dette er noe hun virkelig ønsker.

Bruk god tid, kommuniser, lytt og lær. Ingen jenter er like, men alle trenger forspill. Pass på at du ikke går for fort fram, men ellers er mitt beste tips at du "spiller etter gehør". Samspillet dere i mellom er viktig.

Lykke til!

Gjest Martin87ioslo

Hoppet over den pillefrie uken? Hmm, jeg tror ikke det har noen innvirkning på sikkerheten....

Hvis hun f.eks. har litt løs mage en dag, så er sjansen for å bli gravid med P-piller tilstede. Jeg har en niese som ble født pga at mor hadde en dag med løs mage når hun gikk på piller ;)

Jeg brukte piller i mange år og ble aldri gravid. Når jeg slutta med pillene ble jeg gravid med det samme.

Det er altså litt sånn russisk rulett det der ;)

Hvis det er svært viktig å ikke bli gravid, så tror jeg kombinasjonen P-piller og kondom er sikrest...

Forskning tyder på at kvinner som har hoppet over den pillefrie uken kan i noen tilfeller bli midlertidige ufrukbare. Et annet aspekt med sikkerhet som legen hennes nevnte var at hvis du på dag 22 skulle glemme en pille så var det meget liten samsylighet for at hun skulle bli gravid. Siden da hadde hun brukt p pillene i 3 uker og kroppen ville likevel være ufruktbar i en uke

Gjest togli

Forskning tyder på at kvinner som har hoppet over den pillefrie uken kan i noen tilfeller bli midlertidige ufrukbare. Et annet aspekt med sikkerhet som legen hennes nevnte var at hvis du på dag 22 skulle glemme en pille så var det meget liten samsylighet for at hun skulle bli gravid. Siden da hadde hun brukt p pillene i 3 uker og kroppen ville likevel være ufruktbar i en uke

Okei, det var nytt for meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...