Gå til innhold

Hadde du anmeldt.........

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det er noen grunn til å trekke på smilebåndet av deg, slik Lillemus gjør.

Men det at mange jenter debuterer tidlig, betyr ikke nødvendigvis at det er det beste for dem. En jente i klassen til datteren min tok abort i en alder av 14 år. Hadde jeg vært moren til den jenta, tror jeg at jeg hadde anmeldt kjæresten hennes på 19, om sexen var aldri så frivillig.

Jeg trakk på smilebåndet fordi jeg forsto innlegget hennes som om hun sa "dere vet ikke noe om hvordan det er å være ungdom", men i noen tilfeller har ikke kua glemt at hun selv en gang var kalv. :o)

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• Mary Poppins

2

• Kammilla

2

• nhda

1

Gjest mora2

Jeg er fadder på en kjekk gutt på 17 år. Han hadde frivillig sex med ei jente som er under 16 år. Faren hennes anmeldte dette. Det ble rettsak og en del styr. Dette fordi han skal blandt annet la en annen jente (også under 16) berøre kjønnsorganet hans.

Gutten skal til 3 måneders soning fra slutten av august.

Ikke lett å være gutt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...