Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sillygirl1
Skrevet

Hei Mette:-) Vær så snill å hjelp meg.. Hadde sex med OB i skjeden i helga, å nå får jeg den ikke ut..HJELP!!! Kommer den ut av seg selv?? Eller må jeg hos legen for å få den ut?? Er d farlig at den har vært inne såå lenge??? å kan jeg ha sex nå??? Mvh Sillygirl1

Gjest mora2
Skrevet

Den må ut...Kjapt også, så du ikke får infeksjon.

Får du den ikke ut selv, må du nok til legen.

Går nok fint, lykke til :0)

Mary Poppins
Skrevet

Ikke ha sex igjen før den er ute. Prøv å kjenn etter om du kan kjenne den. Hvis ikke så ville jeg dratt til legen imorgen. Du er nok ikke den første som har opplevd dette :-)

Gjest Rafens
Skrevet

''Kommer den ut av seg selv??''

Neppe.

''Eller må jeg hos legen for å få den ut??''

Mest sannsynlig.

''Er d farlig at den har vært inne såå lenge???''

Ja, det kan være farlig.

''å kan jeg ha sex nå???''

Eh, nei...

Gjest Roggbif
Skrevet

Hei :-)

Om du ikke har fått den ut, gjør du lurt i å ta en tur til legen i morgen slik at du unngår infeksjon.

Tror også du gjør lurt i å vente med å ha sex igjen til etter legebesøket :-)

Lykke til, det går nok bra.

Mette Moen, Gynekolog
Skrevet

Den kommer ikke ut av seg selv, og det er viktig at du får den ut ved egen eller legens hjelp. Du er sikker på at den fortsatt er i skjeden? Hvis du får to fingre inn, kan du forsøke å finne bruke dem som pinsett og dra den ut, hvis du ikke får takk i tråden. Lykkes det ikke, bør du fort søke lege og få den ut. ’Tampongsyke’ kan være en alvorlig komplikasjon til tampong som har sittet for lenge (da oppstår feber, smerter, diare og ofte hudutslett/avflassing). Hvis du ikke får time hos din lege, må du søke legevakten. Det haster å få den ut!

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...