Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret

Vet ikke om spørsmålet passer her, men...

Jeg -VET- at jeg ikke er gravid.

Hvorfor kan mensen ha vært en uke forsinket? Har fått den nå, men var veldig bekymret. Vil gjerne vite hva det kan ha vært, og om det kan skje igjen. Jeg har hatt mensen i over fem år, så jeg har jo fått inn regelmessigheten. Trodde jeg...

Kan angrepillen ha noen innvirkning? Men jeg har hatt mensen en gang mellom angrepille og denne mensen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31062-uteblitt-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bekymret

Du opplyser ikke din alder, så jeg kan ikke komme med forslag til årsak, men det er ganske vanlig og ikke noe å bry seg om. Angrepillen brukt for lenge siden kan ikke be ty noe.

Jeg er 20 år.

Jeg har aldri opplevd slik uregelmessighet før. Selvfølgelig kan det ha gått en dag eller to for lite eller for mye. Men når det blir åtte dager, da synes jeg det er litt rart.

En ting jeg har lagt merke til, er at jeg synes mensen virker uregelmessig i de periodene jeg har sex. Jeg debuterte først i januar. Jeg og kjæresten bor i hver vår ende av landet på grunn av studier, så når jeg er på hybelen min er den nogenlunde presis. Når jeg har ferie, er den helt tullete. Har det noen sammenheng?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31062-uteblitt-mens/#findComment-123391
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...