Gå til innhold

Separert fra mannen jeg elsker...

Anbefalte innlegg

fortvilet35

Jeg er ei 35 år gammel 3-barnsmor som har vært separert 1/2 års tid. Mannen min traff ei som var 13 år yngre enn meg for 1 1/2 år siden..og har siden da vært konstant utro. Og da var minste sønnen vår bare 3 mnd. Det gikk 1/2 år før jeg fikk vite om dette.

Etter det har det vært mye fram og tilbake... Jeg flyttet til slutt ut og vi har barna annenhver uke. Han har vinglet frem og tilbake mellom meg og ho siden da. Hver gang han har vært hos ho så lover han meg bot og bedring og angrer...selvfølgelig. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger nå. Men nå så har det nok gått for langt for meg. Jeg har vært utrolig dum som har hele tiden trodd og håpet på at det skal bli bra igjen. Jeg elsker han jo - så jeg har ikke klart å si nei.

Nå har jeg på en måte truffet en annen jeg liker, har begynt å bli litt glad igjen. Og da kommer han og surrer til hodet mitt igjen.

Mitt største ønske er at vi kan bli en lykkelig familie igjen, men jeg tror ikke jeg klarer mer nå. Føler at for hver gang han går til ho så kommer jeg lenger og lenger ned. Det blir bare verre for hver gang. Hvorfor skal han liksom mene det denne gangen, når han ikke har ment det før? Skal jeg tørre å tro på han? Jeg vet jo at barna våres hadde hatt så godt av at mor og far ble sammen igjen. Og derfor så tenker jeg at det kanskje er egoistisk av meg å ikke prøve igjen..en siste gang..

Er det noen som har noen gode råd?

Jeg elsker han og han sier han elsker meg...men han er jo enda ikke kommet over ho andre. Og da krever det så utrolig mye av meg om jeg skal satse 100% på han og meg.

Og - vil jeg noen gang klare å stole på han igjen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310620-separert-fra-mannen-jeg-elsker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svarttrost

Nei nei nei, denne mannen bruker deg som en reserve, en å falle tilbake på. Du fortjener bedre!

Du er en som vil satse, vil elske og gi. Han sier han elsker deg men det kan han ikke gjøre når han oppfører seg slik. Det vet du! Sats på han som gjør deg glad.

Den elskingen hans tror jeg nå hva jeg vil om - hadde han virkelig elsket deg så hadde han ikke hatt behov for å knulle denne småjenta på si! Han blir vel desperat nå når han ser at du klarer deg på egenhånd uten ham.

Nei, kutt ut kontakten til det nødvendige minimum ang. ungene og ikke slipp ham ned i trusene dine igjen! Du fortjener en mann som bryr seg om deg og ikke om deg og XXX og YYY og ZZZ i tillegg....

Gjest Been there - done that

Been there - done that!

Jente på 33 her. Eksen min fant seg ei som var 12 år yngre enn meg da barnet vårt var kun 10 mndr! Etter det var det litt fram og tilbake mellom meg og ho andre jenta. Jeg var jo knust og hadde et håp om at ting skulle ordne seg, men han fikk i pose og sekk og var strålende fornøyd.

Etter ett års tid klarte jeg å forelske meg på nytt og da skal jeg love deg at han var tilbake og ba på sine knær. Dum som jeg var avsluttet jeg det med denne nye fantastiske mannen jeg hadde møtt og ble overtalt til å prøve på nytt med x-en. Jeg merket fort at det var nytteløst. Jeg klarte ikke å stole på han igjen og det han hadde gjort satt så godt inni sjela mi at jeg ikke kunne glemme.

Det endte med at jeg sto der som et nek og hadde kjærlighetssorg over han som jeg ga slipp på. To år etter har jeg fortsatt ikke kommet helt over han som nå er samboer og greier. Ikke gjør samme feil som meg - har du funnet en du virkelig liker så ikke la eksen ødelegge det!

Vet det er forskjell på folk og tilgivelsesevnen deres, men det er liten sjangs for at du kommer til å stole på x-en din 100 % igjen.

Legg det forholdet bak deg og start på ny frisk med en ny mann du kan stole på! Skulle ønske jeg hadde gjort det! :-)

Ønsker deg masse lykke til. :-)

fortvilet35

Been there - done that!

Jente på 33 her. Eksen min fant seg ei som var 12 år yngre enn meg da barnet vårt var kun 10 mndr! Etter det var det litt fram og tilbake mellom meg og ho andre jenta. Jeg var jo knust og hadde et håp om at ting skulle ordne seg, men han fikk i pose og sekk og var strålende fornøyd.

Etter ett års tid klarte jeg å forelske meg på nytt og da skal jeg love deg at han var tilbake og ba på sine knær. Dum som jeg var avsluttet jeg det med denne nye fantastiske mannen jeg hadde møtt og ble overtalt til å prøve på nytt med x-en. Jeg merket fort at det var nytteløst. Jeg klarte ikke å stole på han igjen og det han hadde gjort satt så godt inni sjela mi at jeg ikke kunne glemme.

Det endte med at jeg sto der som et nek og hadde kjærlighetssorg over han som jeg ga slipp på. To år etter har jeg fortsatt ikke kommet helt over han som nå er samboer og greier. Ikke gjør samme feil som meg - har du funnet en du virkelig liker så ikke la eksen ødelegge det!

Vet det er forskjell på folk og tilgivelsesevnen deres, men det er liten sjangs for at du kommer til å stole på x-en din 100 % igjen.

Legg det forholdet bak deg og start på ny frisk med en ny mann du kan stole på! Skulle ønske jeg hadde gjort det! :-)

Ønsker deg masse lykke til. :-)

Hei!

Tusen takk for innlegget ditt - jeg må si at det hjelper meg veldig å lese om andres historier. Og alle historiene er nesten like...ingen som ender med at det blir bra igjen iallefall...

Hvordan går det med deg nå da?

Det verste av alt er at jeg tror han "nye mannen i mitt liv" har fått litt panikk - ettersom han kjenner min eks. Tror han synes det blir litt mye, selv om kjemien mellom oss stemmer til de grader..

Vet jo ikke helt hvordan jeg skal gå fram her da....

Annonse

fortvilet35

Den elskingen hans tror jeg nå hva jeg vil om - hadde han virkelig elsket deg så hadde han ikke hatt behov for å knulle denne småjenta på si! Han blir vel desperat nå når han ser at du klarer deg på egenhånd uten ham.

Nei, kutt ut kontakten til det nødvendige minimum ang. ungene og ikke slipp ham ned i trusene dine igjen! Du fortjener en mann som bryr seg om deg og ikke om deg og XXX og YYY og ZZZ i tillegg....

Tusen takk for svar....

Jeg skal prøve å følge ditt råd:o)

Må jo se å få en orden på livet mitt nå...

fortvilet35

Nei nei nei, denne mannen bruker deg som en reserve, en å falle tilbake på. Du fortjener bedre!

Du er en som vil satse, vil elske og gi. Han sier han elsker deg men det kan han ikke gjøre når han oppfører seg slik. Det vet du! Sats på han som gjør deg glad.

Hei, og takk for svaret.....det hjelper meg utrolig mye å høre nettopp dette.

Jeg vil satse på det som gjør meg glad:o)

Og er jeg glad blir barna mine glade. Det er jo lenge siden jeg har vært...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...