Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor gidder dere det?

Fordi jeg liker å være glatt, min kjære har ingen spesielle preferanser i så måte, men setter pris på at jeg er glatt, han hadde dog ikke reagert om jeg hadde latt det gro heller. Synes det er mer sensuelt og opphissende å være glatt, men har igjen en liten dusk da.

Fordi det er penere, behagligere og rensligere.

:0)

Synes

Penere med skjeggstubber? Det er isåll ikke mer hygenisk. Jeg har hørt at man har større sjanse for å å infeksjoner i underlivet siden beskyttelsen (kjønnshåret) ikke kan ta opp bakterier. Men dere gjør et vel mest for sexens skyld? Dere føler dere mer attraktive da?

candyqueen_83

Den heter Algoflogen. Forte calcium og skin relieving cream står det også på flasken. (Jeg blander alltid sammen kalium og kalsium.) Den inneholder bl.a. også Aloe Vera og vitamin A.

Den kan også brukes på babyer, står det på den.

Takk :o) Skal skrive det opp :o)

Annonse

Gjest mora2

Penere med skjeggstubber? Det er isåll ikke mer hygenisk. Jeg har hørt at man har større sjanse for å å infeksjoner i underlivet siden beskyttelsen (kjønnshåret) ikke kan ta opp bakterier. Men dere gjør et vel mest for sexens skyld? Dere føler dere mer attraktive da?

Ja, jeg synes sex er bedre uten hår. Uten tvil!

Kunne ikke tenkt meg å slikke/suge et kjønn fullt av hår...

Og om man vokser får man ikke stubber så kjapt.

Håret er der nok for å beskytte, men tror egentlig ikke vi har så mye bruk for det som før....

Mary Poppins

Jeg barberer meg selv i tider der jeg ikke har sex.

Men ja jeg synes det er penere å være frisert eller glatt når man skal ha sex.

Håret er der nok for å beskytte, men tror egentlig ikke vi har så mye bruk for det som før....

Det er vel ikke du som skal slikke deg selv:-)

Det høres ut som selvmishandling å vokse seg der!

Gjest Voks ja!

Genialt!

Hva slags voks kan man bruke der?

Vil ikke bruke høvel mer, men jeg har liksom aldri helt turt å spørre noen om akkurat vokstypen der nede...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...