Gjest bobby 33 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei! Jeg har et spørsmål angående slimaktig utflod etter mens er ferdig og litt murring i magen. (Den samme murringen som jeg har rett før jeg får mens). Jeg hadde en spontanabort i februar 2008. Da mistet jeg i uke 8. Etter denne aborten fikk jeg mens igjen som vanlig en måned etter. Men det som har vært litt spesielt er at jeg føler et sånt lite press om å gå på toalettet ofte (slik som man ofte har ved graviditet) etter denne aborten. Etter jeg er ferdig med mens har jeg også litt brunaktig slim som kommer som utflod. Bare litt. Jeg har også litt oppblåst mage, hvor jeg føler litt murring. Ikke store smerter, men litt ubehag for å si det sånn. Spørsmålet mitt er om det kan ligge rester igjen i livmoren, som en følge av denne aborten i februar? Var hos gynekolog 2 ganger etter aborten for å sjekke at alt var kommet ut. Siste gangen klippet han vekk rester som han så, og sa at nå kom alt til å komme ut av seg selv, så det skulle jeg ikke bekymre meg over. Men min mann og jeg har blitt veldig lett gravide de gangene vi har prøvd...omtrent på første forsøk. Vi har en datter på 2 år og vil så gjerne prøve å få en søster eller bror. Men har ikke blitt gravid etter denne aborten i februar i februar 2008. Er litt bekymret for dette og vil gjerne høre med deg før jeg evnetuelt bestiller time hos legen min. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310637-utflod-etter-mens-og-murring-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg tror ikke at du skal tenke på at det ligger rester i livmoren etter aborten etter så mange måneder og menstruasjoner (utrensninger). Hvis du har ubehag i underlivet og vannlatingssymptomer, synes jeg du skal få utført en ultralydundersøkelse for å utelukke eggstokkcyste. Du opplyser ikke om din alder, husk at det tar lengre tid å bli gravid med alderen. Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310637-utflod-etter-mens-og-murring-i-magen/#findComment-2533299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.