Gå til innhold

kan røyking være skadelig eller farlig etter en bryst opperasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest sakila

hei.. jeg har tatt brystforstørrelse for sic to månder siden. jeg har ikke klart å holde meg vekke fra røykingen. jeg klarte meg uten i 2 uker før opperasjoen og 2 uker etter opperasjonen. men nå har jeg røykt litt ette det. dvs 1 til 2 røyk om dagen.. kan dette føre til noe skade i brystene? burde jeg holde meg vekke fra røying etter en slik operasjon. er det slik at vist man ikke røyker vil silikonen vare lengre og ikke få noe skader i ettertid? kan silikonen bli dekket av nikotin rundt der man har opperert? jeg har og i tillegg vært ganske aktiv etter opperasjonen. dvs. brukt armer. begynte på jobb uken etter(jobber på skole som lærer vikar) og har jobbet siden. kan dette være farlig også? jeg klarer ikke å sitte rolig. jeg er en aktiv person...men jeg får litt vondt innimellom selv om jeg ikke jobber med hardt arbeid. er dette normat?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...