Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jada, jeg skal kjøpe en test, men må bare få dette ut av meg.

Jeg har, som endel av dere vet, hatt en vektoperasjon. Etter en slik operasjon er man gjerne ekstra fruktbar.

Jeg har spiral inne, men var hos gynekolog for 1-2 år siden og hun sa den satt litt skjevt. Hun mente også at det ikke gjorde noe.

Jeg har hatt ganske så regelmessig menstruasjon de siste årene, men nå er den i hvertfall 2 uker forsinket.

Jeg kan ikke si at jeg kjenner noen særlig symptomer, så er jeg nok ikke gravid, men bare tanken gjør meg skikkelig skjelven.

Jeg vil virkelig _ikke_ ha flere barn, men om det skulle være et lite nurk der inne, så vet jeg sannelig ikke om jeg klarer å ta abort heller.

Uff, må komme meg på apoteket i dag...

Vær så snill og tenke ufruktbare tanker for meg da!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310672-kan-jo-ikke-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Krysser fingrene for at du ikke er gravid!

Men hvorfor er man ekstra fruktbar etter en slik operasjon?

Phu, ikke gravid!!!

Man blir ekstra fruktbar fordi overvekt ofte gjør at det er vanskelig å bli gravid, og når man så mister vekta så virker det som om kroppen virkelig får "blod på tann" - i følge legene...

*tenker ufruktbare tanker for deg*

Du er sikkert ikke gravid. Men mensen kan utsettes alene av frykt for å være det. :-)

Phu, testen var negativ!!!

Jeg vet jo at mensen også styres av tankene, men jeg har ikke tenkt noe særlig på det før det gikk ganske lang tid over...

Det er sikkert bare en normalvariasjon ;)

Det kan jo være vektreduksjonen som gjør det kanskje? Selv om nok ikke er helt på det stadiet at du er så undervektig at mensen forsvinner riktig ennå. ;o)

*Krysser fingre for at du får det resultatet du vil*

Jeg tror nok også at det er hormonene mine som er litt i villrede pga vekttapet. Og nei, det er nok ikke undervektsrelatert amenorrhea *LOL*

Heldigvis var testen negativ!!!

Krysser fingrene for deg!! :-) Det er jo mye rart som skjer i kroppen etter en vektoperasjon, så det er vel ikke rart om mensen blir litt forsinka. Oppdater oss da! :-)

Ja, det er nok hormonene mine som er litt ute av styring etter operasjonen.

Testen var negativ, takk og lov :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...