Gjest silje_søta Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei! Jeg er en jente på 22 år som har hatt fast kjæreste i 4 1/2 år. I hele perioden har jeg brukt p-piller. I juni oppdaget jeg at jeg hadde hatt små blødninger ila natten etter samleie kvelden før. Noen uker senere hadde jeg igjen blødninger i utfloden en dag. Jeg har hatt noe kvalme og mangel på matlyst den siste måneden, Kan jeg ha blitt gravid den natten jeg hadde blødning, selv om jeg går på p-piller (microgynon)? I mai brukte jeg antibiotika (Ery-max) pga infeksjon i hals/luftveier. Jeg har hørt at antibiotika kan svekke virkningen av pillen, stemmer dette? Vi har begge veldig lyst på barn (har planer om å få barn om et par år),så dersom en graviditet kan være tilfellet nå, er det jo fint å slutte med pillen og begynne å forberede seg til graviditet/fødsel, og et liv med barn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310674-gravid-selv-om-jeg-bruker-p-piller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.