Gjest annalin Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei. Jeg er en kvinne på 31 år som merket at jeg hadde litt blod i trusa når jeg skulle på do i dag. Det var rent friskt blod blandet med litt slim. Jeg hadde siste menstruasjon første dag 5.juli. Jeg bruker ikke prevensjon og har ikke gjort det siden jeg var rundt 23 år gammel. jeg har alltid hatt regelmessig menstruasjon på 29-30 dager mellom hver gang. Jeg har aldri hatt menstruasjonssmerter og mensen varer i ca 6 dager. Jeg har 3 barn og det siste barnet fikk jeg for 11 måneder siden, mensen kom faktisk tilbake etter bare 9 uker, selv om jeg ammet,(sluttet å amme for 5 måneder siden) og den har vært regelmessig siden jeg fikk den igjen etter 9 uker. De siste 2 åra har jeg hatt noe kraftigere mesntruasjon med mere blødning enn jeg har hatt før, men den har fortsatt vært regelmessig. Ca 4 dager før den månendlige blødningen kommer så har jeg litt brunlig utflod i to dager og vanlig utflod igjen i 2 dager før den ordentlige menstruasjonen kommer, dette har vært sånn i ca 2 år nå, kan dette vere normalt? før dette fikk jeg den ordentlige blødningen med en gang uten brunig utflod først med opphold imellom. (jeg rekner syklusen min på 29-30 dager når den ordentlige blødningen kommer igang, ikke når den brunlige utfloden kommer 4 dager før) Jeg lurer på hva denne blødningen kan vere for noe som jeg hadde i dag? Det vart ikke tatt celleprøve når jeg vart gravid sist gang, men jeg følger rutinekontrollen som skal vere hvert tredje år. Jeg bruker pencilin nå for halsbet.strept. A. (dersom dette skulle ha betydning) Og det må vel sies at jeg har hatt ganske mye stress rundt meg nå.Jeg sliter med en veldig vond rygg som har en skjevhet på 75 grader. Håper du kan hjelpe meg med litt informasjon, da dette bekymrer meg ganske mye. Håper på snarlig svar. På forhånd tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310720-bl%C3%B8dningsforstyrrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.