Gjest kløe i høna mi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det klør sånn i høna mi. Innmari kløe og svie og stikking der nede. Og hver eneste dag så klør jeg nede i høna mi og etter at jeg har klødd så svir og brenner og stikker det. Skikkelig ekkelt. Også har jeg hatt sånn kløe helt siden ungdomskolen og jeg er nå 25 år. Jeg har prøvd canesten kur med sånn krem og stikkpille. Men jeg merka ingenting. Kløinga var like ille. Også gikk jeg til legen for tre uker siden. Jeg har også angst og depresjon og vegret meg masse til jeg skulle til legen. Legen sa at jeg nok hadde en soppinfeksjon. Også slapp jeg haltdigis gu fordi jeg har sånn angst. Også sa legen at jeg kunne prøve å se om det hjelper å bruke canesten. Jeg sa at jeg hadde prøvd canesten til legen uten at det hjalp. Da sa legen at siden jeg hadde hatt kløe i høna mi i ti til tolv år så fikk jeg en resept på piller som man skal ta i munnen. Og den heter Fluconazol. Også er det fire kapsler i den. Og etter hver eneste mensen i fire måneder så skal jeg ta en Fluconazol tablett i munnen og en canesten stikk pille i høna. Også har jeg gjort dette for tre uker siden da jeg hadde mensen. Men det klør jo nå sånn sinnsykt mye der nede ennå. Men jeg har jo tre kurer igjen. Men skal det hjelpe bare etter en tablett av Fluaconazol og en stikkpille canesten i høna? Eller merkes ikke forskjell før etter fire måneder? Jeg orker ikke å klø sånn i høna mi i fire måneder. Det er jo veldig lenge. Det er helt grusomt med den kløinga jo. Jeg er jomfru så det er ikke kjønnsykdom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310725-h%C3%B8na-mi-kl%C3%B8r-s%C3%A5nn-sinnsykt-der-nede-au-au-au/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.