Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på p-pillen forige tirsdag etter et opphold på litt over en mnd, jeg tok den kvelden da, men glemte å ta den onsdagen så tok den ikke før i 17-18 tida torsdag, også glemte jeg selfølgelig den torsdags kvelden og, men og tok den da fredags morning før ni, altså før det va gått 36 timer. Og etter det har jeg tatt den regelmessig om kvelden. Det jeg lurer på er om jeg er sikker nå? Jeg går på trinordiol, jeg har hørt noen plasser at det går to uker før man er sikker og andre at jeg må vente til neste brett.

Jeg har nå hatt mensen i 8 dager og pleier vanligvis å ha den i 5-6 dager, kan det være no gale når mensen varer lenger enn den skal, eller er det bare sånn som skjer av og til?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31074-sikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bare si at jeg også blødde en uke i strekk da jeg begynte med P-pillen Trinordiol. Lurer på om det har noe å gjøre med at man begynner på de brune pillene når man har mensen, ellers i syklusen spiser man jo de hvite pillene når man har mensen (evt. spiser ikke piller). Men dette var bare min teori....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31074-sikker/#findComment-123302
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...