Gå til innhold

Ofte på do om natta.

Anbefalte innlegg

Gjest Ofte vannlating.

Jeg er en frisk jente i midten av tredveårene som må på do og tisse 1-2 ganger hver eneste natt. Jeg tisser ordentlig mengde, ikke bare noen få dråper el.l. og det er ingen smerter eller noe nedentil.

Dette er litt plagsomt, fordi jeg får avbrutt nattesøvnen 1-2 ganger hver natt. Det har hendt jeg har måttet på do hver andre eller tredje time og det synes jeg er så rart når jeg går på do det siste jeg gjør før jeg legger meg.

Jeg våkner faktisk av at jeg må på do og jeg får ikke sove igjen før jeg har gått på do.

Jeg synes jeg går ganske ofte på do på dagtid også. Jeg har en høy forbrenning og føler noen ganger at væsken går rett igjennom meg, hvis du skjønner. Jeg har normal vekt og er sunn og frisk og spiser sunt.

Hva kan jeg gjøre med dette og er det normalt? Jeg passer på å ikke drikke så mye om kvelden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310744-ofte-p%C3%A5-do-om-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...