Gjest Ofte vannlating. Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er en frisk jente i midten av tredveårene som må på do og tisse 1-2 ganger hver eneste natt. Jeg tisser ordentlig mengde, ikke bare noen få dråper el.l. og det er ingen smerter eller noe nedentil. Dette er litt plagsomt, fordi jeg får avbrutt nattesøvnen 1-2 ganger hver natt. Det har hendt jeg har måttet på do hver andre eller tredje time og det synes jeg er så rart når jeg går på do det siste jeg gjør før jeg legger meg. Jeg våkner faktisk av at jeg må på do og jeg får ikke sove igjen før jeg har gått på do. Jeg synes jeg går ganske ofte på do på dagtid også. Jeg har en høy forbrenning og føler noen ganger at væsken går rett igjennom meg, hvis du skjønner. Jeg har normal vekt og er sunn og frisk og spiser sunt. Hva kan jeg gjøre med dette og er det normalt? Jeg passer på å ikke drikke så mye om kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310744-ofte-p%C3%A5-do-om-natta/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.