Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lurejinta

hei! er jeg jene på 22 år som har på gått på p-piller i noen år nå.. begynte som 14åring på trionetta og hadde aldri noe tull med den, heller ikke når jeg hoppet over mensen.

så begynte jeg på yasmin i fjor når trionetta gikk ut og den måtte jeg kutte pga graviditet utenfor livmorgen...

så begynte jeg på mercilion den måtte jeg oxo kutte ut pga jeg hovnet sånn opp i ansikt fingre og ben og hadde blødning uregelmessig, skulle hoppe over når jeg var i syden men fikk det for det og da varte det i 14 dager.

så var jeg pillefri i noen mnd og i februar SA jeg og begynte på loette like etterpå..har ikke hatt noe tull helt til jeg skulle hoppe over for 14 dager siden, det gikk greit men fikk blødning uka etterpå og det har nå vart en uke stid og skal nå ha blødning til vanlig tid om en uke.

er det noen andre som sliter med dette??

hjelper jo lissom ikke å hoppe over når det varer dobbelt så lenge uka etter. skal til syden nå snart og da slipper jeg gudskjelov å få mensen der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310765-p-pille-bruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...