Gå til innhold

Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Gjest løvejente

Jeg er en kvinne på 37år. Ble i fjor sommer alene etter ett 12 år langt samboerforhold. Før eksen hadde jeg bare noen one nighs stander.

Har nå truffet en ny mann, vi hadde sex for første gang for 14 dager siden. Han er veldig øm og kjærlig mot meg. Tar og koser med meg hele tiden. Når vi har samleie er han veldig oppmerksom og vi har ett langt og godt forspill. I forhold til eksen som fikk orgasme etter 5 min, kan han holde på mye lengre. Igår var han i meg vell 1/2 time før han spurte om jeg var lei (jeg hadde på denne stunden fått 2 orgasmer). Er det vanlig att ett samleie kan vare så lenge? Han er en fantastisk elsker og en god mann på alle måter, har ikke lyst å avvise han, men det er ikke alltid jeg er like opplagt for en time med elskov. Vi har hatt samleie 6-7 ganger og han holder på like lenge hver gang. Det virker på meg som om han holder igjen. Jeg vet jeg ikke skal klage, i motsatt til 5 min. så er dette himmelen. Noen som har erfaring og kan gji meg noen tips? Eller kan jeg neste gang foreslå en kjappis? Uten att han blir såret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310787-noen-med-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke sier noe annet så tror han at du er strålende fornøyd med en time hver eneste gang. :o) Selvfølgelig kan du foreslå en kjappis!

Det er også lov til å si at:"Du trenger ikke holde igjen lenger, jeg begynner faktisk å bli litt sliten nå." Blir han støtt av den grunn så er det hans problem mener jeg. All den tid han ikke har problemer med å komme og holder på lenge av den grunn da. Men dette må dere snakke om! Kommunikasjon er kjempeviktig vet du! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310787-noen-med-erfaring/#findComment-2534112
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...