Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Verona

Hei!

Jeg er gravid i uke 13. Da jeg var i uke 11 fikk jeg litt blødninger, og fikk tatt en ultralyd hvor legen ikke fant noe feil med fosteret eller morkaken.

Nå er det snart gått 2 uker siden og jeg har ennå, litt "etterdønninger" av den dagen jeg hadde blødning.

Det kommer bare litt nå og da, men har kommet litt hver dag. Dette ser ikke friskt ut men er mer brunt nesten svart. Ser også ut som det kommer noen lange slimtråer inni mellom som også er mørkt.

Jeg skal på 3 ukers ferie snart til syden og lurer på om jeg bør kontakte lege igjen før jeg reiser, eller tror du dette er vanlig og vil gå over etter hvert? Jeg aner ikke hva dette kan komme av, gjør du? Leste et sted her på internett at brune blødninger var tegn på begynnende abort.. Er jo livredd for å miste så langt ut i svangerskapet, har ikke mistet før men er litt engstelig alikevel...

Takker for svar :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31081-brunlig-bl%C3%B8dningutflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker absolut att du skall kontakta din doktor igen, innan ferien. Vad dessa brunaktiga blödningar/utflod kommer sig av, är det antagligen ingen som vet nu. Skulle det sluta i en spontanabort, så blir blödningarna som riklig mens. Då du kommit till vecka 13, så är chansen liten , men den bör ändå tas med i betrakning. Ring, din doktor för att få en mera bekymersfri ferie. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...