Gå til innhold

Så rart! Ny tilværelse snart

Anbefalte innlegg

Gjest gammelnysingel

Etter ti års ekteskap med en snill og god mann som jeg ikke elsker, har det endt i brudd. Og jeg har det bra med det!

Jeg har ennå ikke flyttet ut, men flytter snart for meg selv, og skal ha ungene annen hver uke.

Så rart det blir! Hvordan skal man være singel, etter ti år som gift? Jeg aner ikke hvordan verden der ute ser ut lenger. Har ikke noen hast med å møte nye menn, men det er ikke fritt for at jeg kunne tenke meg et lite eventyr om ikke annet... Er jeg for gammel, tro? (er 39). Men hvor og hvordan i all verden møte noen? Jeg bor på et lite sted, og det er ikke flust av sjekkeplasser akkurat. Og dessuten alt for gjennomsiktig samfunn.

Og hvordan vil det være å sitte alene de ukene ungene er hos mannen?

Nei, dette blir jammen rart. Noen gode råd på veien?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310817-s%C3%A5-rart-ny-tilv%C3%A6relse-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt du ikke haster med å hive deg hodestups inn i et nytt forhold igjen...sånn med èn gang ;-)

Mye moro kan du få det hvis du legger inn en profil på noen av alle "singelstedene" på nettet... Eks: Q500, Be2, Match etc Fint å kunne være anonym så lenge du selv ønsker, og samtidig opprette nye kontakter og bekjentskaper :-)

Og koselig selskap er det også i mange av dem "der ute"...MEN...Be aware, for jammen finnes det mye rart også. Skinnet kan bedra, sier jeg....av egen erfaring!

Lykke til som singel...

Godt du ikke haster med å hive deg hodestups inn i et nytt forhold igjen...sånn med èn gang ;-)

Mye moro kan du få det hvis du legger inn en profil på noen av alle "singelstedene" på nettet... Eks: Q500, Be2, Match etc Fint å kunne være anonym så lenge du selv ønsker, og samtidig opprette nye kontakter og bekjentskaper :-)

Og koselig selskap er det også i mange av dem "der ute"...MEN...Be aware, for jammen finnes det mye rart også. Skinnet kan bedra, sier jeg....av egen erfaring!

Lykke til som singel...

:o) En periode kjente jeg på at jeg ønsket meg veldig en som var virkelig glad i meg, og som viser meg det..

Vel, nå er jeg single, men neimen om jeg er klar for noen mann, nei. Tanken tenner meg ikke en gang ;o)

Jaja.. Håper jeg slipper å leve i sølibat resten av livet, men jeg tror jeg har blitt så bevisst hva jeg vil ha og ei, at jeg aldri kommer til å finne en..

-Og så har jeg begynt å tenke på hvordan ungene ville reagert på¨det..

den tid den sorg, tenker jeg..

Gjest Valnøtt

:o) En periode kjente jeg på at jeg ønsket meg veldig en som var virkelig glad i meg, og som viser meg det..

Vel, nå er jeg single, men neimen om jeg er klar for noen mann, nei. Tanken tenner meg ikke en gang ;o)

Jaja.. Håper jeg slipper å leve i sølibat resten av livet, men jeg tror jeg har blitt så bevisst hva jeg vil ha og ei, at jeg aldri kommer til å finne en..

-Og så har jeg begynt å tenke på hvordan ungene ville reagert på¨det..

den tid den sorg, tenker jeg..

Det komme når det kommer :-)

Mine unger tok i mot han som ble stefaren deres med vidåpne armer, så det er ikke alltid ungene avviser en ny partner heller :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...