Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Dr. Moen!

Jeg er en 15 år gammel jente som har hatt sex regelmessig i to år nå. Jeg er i et stabilt forhold, med en fantastisk snill gutt, som tar vare på meg på alle mulige slags måter.

Det er bare et lite problem...

Jeg klarer ikke helt å nyte sexen med han...

Han er flott til å ta hensyn osv, og vi har forspill og det der.. Men samme hvor våt jeg er, og hvor mye glidemiddel det er på kondomen vi bruker, får jeg smerter i vagina når han trenger inn i meg, og under nesten hele samleiet. Han sier han kjenner at de ytterste kjønnsleppene mine "vrenger seg innover". Det blir da mindre godt til han også, og det vil jeg ikke...

Han klarer å tilfredsstille meg ved oralsex o.l. i forspill, så jeg trenger liksom egentlig ikke samleiet.. (Selv om jeg selvfølgelig synes det er veldig godt når jeg får vaginalorgasme, de sjeldne gangene jeg får det).

Mange av gangene vi har samleie, ender det bare med at jeg blir litt redd og får ondt, og han føler at han ikke klarer å tilfredsstille meg.

Har du noen gode råd til hva vi kan gjøre? Vi har jo et veldig godt forhold ellers, men det med smertene under samleiet gir meg et par våkenetter...

Ingen av oss røyker eller drikker, og han har ikke hatt sex før.. Jeg har hatt to sexpartnere før (en gutt og en jente), og ble voldtatt for to år siden.

Håper på raskt svar!

-pieh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31082-smerter-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...