Gjest Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Hei, Jeg er 34 år mann. I løpet av de siste dagene merket smerte i magen, midt på litt overfor der ribbeinene slutter, når jeg svelger. Jeg har også merket en varm (svie) følelse lenger opp i hals/spiserør, litt lignende til det man kan føle etter å ha spist sterk mat. Den følelsen er der kontinuerlig, også når jeg ikke har spist på en stund. Smerten er mest tydlig i magen dersom jeg spiser hard mat (f.eks. kjeks), eller når jeg drikker syrlig jus (appelsin, lemonade o.l.), melk går mye lettere ned. Var ellers nylig syk med hoste og feber i over to uker, men vet ikke om det er relatert. Pleier å være ved god helse, så håper dette ikke er noe farlig. Er det begynnelsen på ett magesår eller noe annet? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Sure oppstøt? Hjelper det med å drikke litt melk? Eller ta syrenøytraliserende midler som fåes reseptfritt. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Dette høres veldig ut som et begynnede magesår, du bør få sjekket deg skikkelig. 0 Siter
Gjest øsofag Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 prøvd noe "syrenøytraliserende"? Link, Titralac, helmelk, e.l.? Det kan være en ide å få en legetime- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.