Gå til innhold

Bruker p-sprøyte, har symptomer på graviditet..

Anbefalte innlegg

Gjest swallow

Dette er så rart, jeg har tatt 2 p-sprøyter det siste halve året. Skal ta min tredje nå først på august, har følt meg sikker mot graviditet med denne prevensjonen. Men nå er jeg ikke sikker lengre....

Har de siste dagene hatt vondt i magen, som jeg hadde ved mine forrige graviditeter, da jeg kjente at ting "var på gang". Har også hatt smerter/press i brystene, som jeg også kjente tidlig i tidligere svangerskap. Har 3 barn fra før, så jeg kjenner igjen disse tingene.

MEN.... jeg får det ikke til å stemme, for om jeg så er gravid, skjedde unnfangelsen sist helg, altså for bare en uke siden. Og det kan ikke stemme at jeg alt nå kjenner tegn til graviditet...??!

Så jeg lurer på om det er p-sprøyten som spiller meg et puss :P

Håper noen har erfaring å dele med meg, er det p-sprøyten som lurer meg, eller kan jeg rett og slett være gravid...??

Har vurdert å ta graviditetstest, men er vel altfor tidlig til at den slår ut, eller?

Håper på svar:)

Mvh

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...