Gå til innhold

Mikroskopisk smittefare?

Anbefalte innlegg

Billyboy1365381182

Gjorde en dum ting her om dagen. Mottok munnsex , ikke lengre enn et par minutter. Har ingen sår eller noe slikt på penis. Antar at det forhåpentligvis er mikroskopiske sjanser for seksuelt overførbare sykdommer, eller er dette bare ønsketenkning? Lever i et godt forhold, og var utrolig dum, kommer ikke til å gjøre noe slikt igjen. Bør jeg teste meg eller være "avholdene" i forhold til kona. Det vil jo i så fall vekke mistanke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310899-mikroskopisk-smittefare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Du understreker at det var bare et par minutter at du mottok munnsex. Lengden på seansen spiller relativt uderordnet rolle, en kortvarig intens munnsex evt. med litt bruk av tenner kan være ille nok. Men bortsett fra det er jeg enig at det er relativt liten sjanse for å bli infisert (kanskje mer enn mikroskopisk). Munnsex er gen erelt vesentlig mindre farlig enn vaginal sex. Du sier ingenting om partneren, det er stor forskjell om det er en importert dama fra områder i verden der kjønnsykdommer florerer, f. eks. en prostituert fra Baltikum eller Sydafrika, eller om det er en vanlig norsk jente. Du bør tenke gjennom helheten: dama, seansen, etc. Om du kommer til at alle disse faktorene jeg nevnte taler imot bør du glemme fortest mulig. Er de mye som er på den farlige siden er det en vis sjanse (selv om den er liten) at du er infiser, er det ille å overføre til kona. Jeg skjønner at det er ikke lett å være "avholdende".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...