Gå til innhold

utslett på penis

Anbefalte innlegg

Gjest Karlle

hei, jeg har et "problem" om du kan kalle det for det. dette bynte først for muligens et par år siden. det dannet seg små blanke "kuler" på selve penis. ligner mye på en koloni med kviser, bare at de ikke har gult slim i seg som en kvise har, disse har en klar klebig veske under seg. om jeg presser dem ut så blør det fra åpningene og det kan dannes arr etter såret har grodd. om jeg bare lar dem være så vil kulene etterhvert forsvinne i løpet av noen dager og hele området har en diger hevelse over området. denne er kanskje ca. en halv cm høy, og omrødet kan variere fra mellom 1-2 cm i diameter. fra jeg får denne utsletten så tar det kanskje en uke før den forsvinner helt om "kulene" ikke stikkes hull på. dette har kommet og gått... noen ganger har jeg denne sorten utslett 1-2 ganger i måneden, andre ganger kan det ta flere måneder før den dukker opp igjen. en annen interesang ting er at dette dannes KUN på to områder... enten midt på venstre side av penis, mellom rota og penishodet. andre gangen dannes den helt oppe ved venstre tupp på forhuden, "kulene" sprer seg ikke på selve penishodet. jeg tviler at dette er en form for kjønnsykdom, jeg har sist vært og tatt en urin test for under en måned siden og den var ren, og har ikke hatt noen partnere etter den testen. kan dette være en for fom infeksjon? og hva kan gjøres? håper på raskt svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310916-utslett-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei,

Det du beskriver ligner mest på talgkjertler med noe dårlig "drenering". Det forekommer slett ikke sjelden. Som regel går de over uten at det er nødvendig med noe inngrep, selv om det kan ta endel tid. Det værste du kan gjøre det er

å tukle med det selv. Det er veldig lett å få infeksjon i det hvis du prøver å klemme ut innholdet. Det finnes andre muligheter også, men jeg tør ikke å gå inn i noen "fjerndiagnose" uten undersøkelse. Går de ikke pver vil jeg anbefale at du viser det til din lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...