Gjest Lucy08 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg fødte mitt første barn for tre uker siden, og har blødd en del siden. Det begynner nok å bli mindre, men jeg går fortsatt med store nattbind. Jeg ble klippet og sydd under fødselen, så det er nok med på å bidra til økte plager. Jeg er fortsatt nokså sår og øm, såpass at det ennå er litt vondt å sette seg, og gå. En annen ting jeg synes er litt rart er at jeg fortsatt har problemer med å kjenne at jeg må tisse. Og klitoris er øm og litt vond, er dette normalt? Hvor lenge må jeg regne med at det kan ta før jeg føler meg "normal" igjen nedentil? Og, jeg fikk ingen instrukser om underlivsstell på sykehuset. Jeg dusjer meg nedentil hver kveld, men er det alt som trengs for å hindre infeksjon, spesielt med tanke på såret etter klippet? Jeg har kjøpt grønnsåpe på apoteket, men ikke brukt den ennå... Og jeg var veldig plaget med soppinfeksjon under hele svangerskapet frem til fødsel, pleier dette å regulere seg selv etter fødselen eller er det bare min nåværende tilstand som gjør at jeg ikke merker noe nå? Fødselen var ellers normal. Barnet var ikke stort, og alt var over på få timer. Håper på noen gode svar og erfaringer rundt dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310943-underliv-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.