Gå til innhold

For trang?

Anbefalte innlegg

Gjest sextrøbbel

Hadde sex for første gang for en mnd siden og har hatt sex fire ganger til sammen nå. Problemet er at jeg har blødd hver gang. Det er ikke mye, men ganske plagsomt.. Noen med lignende erfaringer?

Første gang gikk overraskende fint, gjorde ikke særlig vondt og ble ikke skremt av at jeg blødde litt etterpå, men at det samme har skjedd de neste tre gangene skremmer meg litt. Sånn skal det vel ikke være?

Skal bestille time hos gynekolog snart, p-pille kontroll og sjekke at alt er ok. Men hadde vært fint å høre om andre har opplevd det samme. Føler at jeg slapper av og er våt og klar når vi setter i gang så tror ikke det er problemet. Har gjort litt vondt hver gang vi har satt i gang, men så går det helt fint etter kort tid og vi kan holde på lenge.

Blodet merker jeg ikke før jeg går på do etterpå og det er litt sårt og kan svi litt når jeg tisser rett etterpå, men er ikke sårt eller vondt etter det. Han er ikke unormalt stor..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310967-for-trang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glidemiddel

Pass på at du blir skikkelig kåt før du har sex, da blir det mer tøyelig der inne og våtere, har du problemer med å bli våt nok vil jeg anbefale glidemiddel i tillegg. Da blir det mindre friksjon og mindre sjanse for at du blir sår og blør.

Fortsetter problemet vil jeg anbefale å ta en tur til gynekolog.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310967-for-trang/#findComment-2535281
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...