Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest busparjenta

Jeg begynte på BUSPAR for tre uker siden. Tar 10 mg. morgen og 10. mg. kveld. Men i løpet av de tre ukene jeg har gått på BUSPAR så har det kommet blod i trusa to ganger. Og jeg har ikke mensen. Jeg var akkurat ferdig med en mensperiode da jeg begynte. Og venter neste mens om en uke. Men i dag var det blod i trusa da jeg våknet. Men jeg har ikke blod mere nå så det er ikke mensen som har kommet en uke for tidlig. Jeg har vanligvis vanlig menstuasjons syklus. Jeg bruker ikke p piller og er ikke gravid. Jeg har ikke kjæreste. Bor alene. Jeg har ikke opplevd blod i trusa før nå ( utenom mensen da) . Er det vanlig med blod i trusa når man går på BUSPAR. Jeg skal til legen denne uka, men jeg tør ikke å fortelle om blod i trusa fordi det er flaut og pinlig og veldig personlig flaut.

Dette er bivirkninger stod det på felleskatalogen for BUSPAR, men jeg skjønner ikke sånne greske ord jeg. Står det noe om blod i trusa her? Hjelp. Jeg er pissnervøs nå. Og engstelig for hva det kan være.

Bivirkninger: Bivirkninger opptrer ev. i behandlingens initialfase. Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Munntørrhet, diaré, kvalme, obstipasjon, brekninger. Hud: Utslett. Hørsel: Tinnitus. Luftveier: Nesetetthet. Neurologiske: Parestesier, nummenhet, inkoordinasjon, tremor. Sentralnervesystemet: Svimmelhet, døsighet, nervøsitet, rastløshet, følelse av ustøhet, innsovningsvansker, nedsatt konsentrasjonsevne, forvirring, unormale drømmer. Sirkulatoriske: Takykardi, palpitasjoner, brystsmerter. Syn: Tåkesyn. Øvrige: Hodepine, økt svettetendens, tretthet/asteni, halssmerter. Sjeldne (

Hva betyr dette? Hvorfor står det på gresk?

Jeg kan godt si at jeg ikke merker noe på angsten eller depresjonen etter at jeg har begynt og det er for tre uker siden jeg begynte. Kanskje jeg må ha høyere dose etterhvert. Jeg tror legen min sa at jeg skal nok øke dosen når jeg skal til legen denne uka.

Dør jeg? Er det dødelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310969-blod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...