Gå til innhold

Ekstrem lukt nedentil etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest stinekaisa

Det er nå 3 uker siden fødselen. De siste fire dagene er det kommet en merkbart stram lukt fra underlivet. Denne er så intens at selvom jeg dusjer/vasker meg, er lukten tilbake etter 5 minutter. Kjennes litt "råttent" ut, og veldig stramt. På en måte sånn betennelses-lukt.

Har fortsatt "renselse", men blør lite, bare lyserosa.

Kan det være sopp eller bakteriell vaginose? Det klør veldig rundt skjeden, og svir litt når jeg tisser, men har ikke den karakteristiske hvit-klumpete utfloden... Har nylig avsluttet en antbiotika-kur mot urinveis-inf., og denne er nå gått over men er blitt erstattet med ekkel lukt. Er flaut, for det lukter gjennom klærne.

Kan legge til at jeg har sydd noen sting etter fødselen, og er redd det er stingene/tråden som lukter? Men det er vel litt rart?

Begynner bli redd for at legen som sydde meg har glemt igjen en kompressor som det står i journalen at han la inn i skjeden ved syingen...

Hva tror dere dette er og hva bør jeg gjøre? Kan ikke ha en gyn undersøkelse enda pga syingen, så jeg må nesten bare ta en sjanse og kjøpe noe mot dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310972-ekstrem-lukt-nedentil-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...