Gjest nnnigjen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 hvor finner man disse? har sett på kommunens hjemmesider men kan ikke se noe der, er det noen som vet om noen her på vestlandet? noen som kan anbefales?noen som er flinke til å hjelpe med de vonde følelsene jeg har. Jeg sliter med mange vonde følelser etter at min mann var utro,har lyst å redde forholdet men jeg må bare ha noen å snakke med. Vi trenger hjelp,så absolutt. Er det noen her inne som har fått hjelp på den måten? Hvordan var det? Tenker kansje det er ubehagelig å snakke med en fremmed,men samtidig må vi gjøre hva vi kan for at vi skal kunne fortsette å leve sammen. Blir veldig glad om du orker å fortelle meg litt om denne formen for hjelp og om det virkelig kan hjelpe,er villig til å prøve det meste akkurat pr. idag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310992-familieterapaut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
karimarie1365380919 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ta kontakt med fastlegen. Der kan dere begge sjekkes for kjønnssykdommer. Dessuten vet h*n hvor dere kan henvende dere i deres distrikt: Familievernkontor eller kirkens familierådgivning eller hva det kan hete der du bor. Vi er mange som føler med deg fordi vi vet hvordan du har det. Vi har kjent det på kroppen selv. Det kan kanskje være en trøst å tenke på det, for man blir så alene, så veldig ensom fordi den som skulle være der for deg i sorgen, er den som har påført deg den. Håper du finner en terapeut og at du får nytte av det. Og finn din vei å gå som er bra for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310992-familieterapaut/#findComment-2535744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nnnigjen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ta kontakt med fastlegen. Der kan dere begge sjekkes for kjønnssykdommer. Dessuten vet h*n hvor dere kan henvende dere i deres distrikt: Familievernkontor eller kirkens familierådgivning eller hva det kan hete der du bor. Vi er mange som føler med deg fordi vi vet hvordan du har det. Vi har kjent det på kroppen selv. Det kan kanskje være en trøst å tenke på det, for man blir så alene, så veldig ensom fordi den som skulle være der for deg i sorgen, er den som har påført deg den. Håper du finner en terapeut og at du får nytte av det. Og finn din vei å gå som er bra for deg. Takk for svar. Har ikke videre lyst å kontakte fastlegen,orker ikke prate med han om dette.Vil helst ha en nøytral utenforstående,synes nesten det er pinlig selv jeg,som om det er jeg som har gjort noe galt. Det er noen merkelige følelser som virrer i kroppen min om dagene,ja jeg har helt vondt i magen og føler meg sliten,sover dårlig og har det ikke noe særlig bra. Gubben har vært og fått seg sjekket for kjønnsykdommer,vi venter på svar,han mener selv det er lite sannsynlig for dama hadde visst ikke hatt seg noe siste tiden(men hvem vet),jeg tvang han iallefall avgårde dit,vel han gikk iallefall når jeg sa det. Om det er noe positivt som jeg kan se,så er det det at øynene mine gikk opp for meg om hvor livende redd jeg er for å miste han,hva jeg egentlig føler og hva som kommer til å skje vet jeg ikke. Jeg prøver å tenke på og tro han når han sier han er lei for det og at han elsker meg,videre at han ikke har noe mer med henne å gjøre,men forbannet jævlig vondt gjør det og ja jeg er veldig,veldig lei meg og håper han ikke har ødlagt alt det vi hadde. snufs,om jeg bare hadde hatt noen å snakke med......................................kansje det hadde blitt litt bedre,vi får se 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310992-familieterapaut/#findComment-2535813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prateprate Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Skjønner deg godt at du har behov for å prate med noen, jeg har hatt å har enda et veldig stort behov for det. Jeg syns du bør snakke med fastlegen din å få han til å henvise deg til noen å prate med, det gjorde min lege til meg. Ikke tenk på at det e vankelig å fortelle om det, svelg stoltheten din, skal du komme videre MÅ du gjøre noe med situasjonen. Jeg ble henvist til en psykiatrisk sykepleier å det koster meg ingenting. Setter opp så mange tima jeg vil å det gjør så utrolig godt å få prata. Jeg prater å griner å det gjør veldig veldig godt. Jeg har også tenkt å ta med samboer til familievernkontoret for vi kommuniserer dårlig til tider. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/310992-familieterapaut/#findComment-2536197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.