Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt på nett og finner ekstremt lite om denne sykdommen. viss noen har informasjon om dette og behandling som kan virke mot dette så vennlisgst del dette med meg. jeg har fått ekkstremt dårlig fremtids prognose av min fastlege og alle behandlingsmetoder som har hjulpet andre er jeg villig til å prøve da jeg ikke ønsker at livet mitt skal stoppe her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/310995-kronisk-muskel-syndrom/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er du helt sikker på at navnet på diagnosen er riktig? At det heter noe som likner, men ikke det du skriver her? Jeg finner ikke noe, jeg heller. Bare spørsmålet ditt her lar seg googles.

Han sa ikke kronisk muskelsmertesyndrom, da? Det er det samme som kalles fibromyalgi. Og det er det mange her som har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...