Gå til innhold

Hvor frekke er dere mot hverandre?

Anbefalte innlegg

Altså - nå snakker jeg om fleip og tull, ikke av ondskap!

Vi skal på tur og kjæresten lurte på hvilken shorts han skulle ha med, den fine kakifargede jeg har kjøpt eller den knalloransje badeshortsen (bading står ikke på planen). Jeg klarte ikke dy meg og flirte:"Ta den jeg kjøpte, skummetmelkfargede legger og lår går så dårlig til knall oransje!" Han flirte bare:"Hva? Var det en frekk kommentar eller?" Jeg gliste:"Nei, kun rene, skjære fakta." ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311052-hvor-frekke-er-dere-mot-hverandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grønn iris

Å tulle er en viktig del av samlivet. Man bør ha nok selvironi til å tåle at partneren fleiper litt med ens "svakheter" av og til eller hva som helst egentlig. Men det er jo selvsagt viktig, som du sier, at det ikke er sagt på en onskapsfull måte, som sårer.

Samboeren min er god til å få meg til å le av meg selv. Det er en god egenskap:) Han er god til å le av seg selv også i grunnen.

Å tulle er en viktig del av samlivet. Man bør ha nok selvironi til å tåle at partneren fleiper litt med ens "svakheter" av og til eller hva som helst egentlig. Men det er jo selvsagt viktig, som du sier, at det ikke er sagt på en onskapsfull måte, som sårer.

Samboeren min er god til å få meg til å le av meg selv. Det er en god egenskap:) Han er god til å le av seg selv også i grunnen.

Selvironi har vi masse av begge to, heldigvis! :o) Og ingen av oss kunne komme på tanken på å såre den andre med overlegg tror jeg - så vi tuller og erter og fleiper og har det kjempemorsomt sammen! :o)

Annonse

Så lenge det er ment som fleip og ikke ondskap, så er jeg av den oppfatning at det meste kan sies, ellers blir det veldig kjedelig synes jeg. Jeg tåler alt selv også, så det synes jeg er helt greit.

Jeg liker klar tale, både i krangel, diskusjon og fleip.

Men ren ondskap og usakelighet liker jeg ikke.

Så lenge det er ment som fleip og ikke ondskap, så er jeg av den oppfatning at det meste kan sies, ellers blir det veldig kjedelig synes jeg. Jeg tåler alt selv også, så det synes jeg er helt greit.

Jeg liker klar tale, både i krangel, diskusjon og fleip.

Men ren ondskap og usakelighet liker jeg ikke.

''Men ren ondskap og usakelighet liker jeg ikke.''

Finnes ikke ondt i meg, det vet du jo. ;o)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...