Gå til innhold

Kvalme etter matinntak...

Anbefalte innlegg

Gjest ånei

Jeg er ei jente på 26, som i godt over en uke nå, har jeg vært plaget med kvalme hver gang etter jeg spiser. Det går ca 30 min etter inntaket, så kommer kvalmende sigende. Jeg har ikke kastet opp , ikke feber, så jeg lurer på hva dette kan være?

Dette har jeg aldri hatt før, noen som vet? :)

(Ja jeg vet man kan spørre lege,men i ferien er det lange ventetider, og min fastlege er ikke til stede.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311093-kvalme-etter-matinntak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ånei

Det kan være irritert mageslimhinne, begynnende magesår/katarr.

Kutt ut alkohol, sterk/krydret mat, stekt mat og brus, spis blomkålsuppe, drikk litt melk, kokt fiskemat og lyse sauser en periode, så vil du merke bedring;))

problemet mitt med dårlig matlyst, gjør at jeg stort sett bare spiser brødskiver, kanskje kjøttdeig,pasta innimellom, men skjelden. drikker ikke, har ikke sterk mat...

hidi, the scorpion

problemet mitt med dårlig matlyst, gjør at jeg stort sett bare spiser brødskiver, kanskje kjøttdeig,pasta innimellom, men skjelden. drikker ikke, har ikke sterk mat...

Magen vår liker regelmessige måltider best! Det ville vært få mageproblemer i samfunnet vårt, hvis vi bare spiste gode, regelmessige måltider!!!

Kutt ut alt kjøtt og stekt mat, for en periode, spis mye fisk (gjerne fet fisk, laks makrell etc) eller fiskeboller i hvit saus.....

Du vil føle bedring rimelig fort, hvis ikke oppsøk lege!

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...