Gjest jente,29 Skrevet 5. juli 2001 Del Skrevet 5. juli 2001 Er 29 år. Har en betennelse i underlivet med svie, stikking og utflod. Skjede og urinrør.Har hatt det i ett år.Spesialisten har ikke funnet ut hvorfor.HAr nå fått råd om å slutte med p-pillene da jeg kan være allergisk mot fargestoffet i disse? Har nå i 2,5 mnd også hatt svie i endetarmen, det kommer visst noe utflod/slim derfra også. Spesialisten sier at endetarmen ser bra ut. I 7 uker har jeg hatt ømme lymfekjertler i lysken og under armene. Legen sier at de ikke er spesielt hovne. Men, det er veldig ubehagelig og huden i området rundt kjertlene særlig på innsiden av lårene svir voldsomt. Tror du disse plagene har noen sammenheng?Hvorfor får man plutselig problemer med lymfene? Har tatt mange blodprøver uten at de finner ut hva som er galt.Det eneste er at en blodprøve "tyder på en mulig infeksjon". Det var visst noe med de hvite blodcellene (b-eos. Verdi 7.) Er dette veldig forhøyet? De andre prøvene er helt fine.Er så redd for hva dette er. Vet ikke hvordan jeg skal gå fram videre så lenge legene sier de ikke vet hva som er årsaken. Men, det må vel tyde på at noe er galt når lymfekjertlene reagerer slik ? Jeg tenker på alt fra lymfekreft til andre kreftformer i underlivet som sprer seg til lymfene....Håper du kan si noe om dette. Jeg er veldig fortvilet og vet snart ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31110-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 5. juli 2001 Del Skrevet 5. juli 2001 Dette er vel mer et spørsmål til allmennmedisin. Det er vel de 'eosinofile' hvite blodlegemer som er forhøyet, det skjer ved allergi. Ømme lymfeknuter tyder mest på infeksjon. Men som sagt dette er ikke mitt spesialfelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/31110-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-123326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.