Gå til innhold

Når kan man bli gravid etter brystreduksjon?

Anbefalte innlegg

Miss Marple

Jeg ønsker meg meget sterkt en brystreduksjon. Har store plager, og det går med mye penger til fysioterapi, kiropraktor og massasje, mye smertestillende tabletter og fravær fra jobb (pga voldsom hodepine). Jeg har ekstremt store bryster (J-K-cup), er lav og ikke overvektig. Er 33 år gammel.

Har akkurat funnet ut at hvis jeg og mannen skal kunne få barn, må vi til assistert befruktning. Det er en ventetid på ca ett år på vår type behandling. Mitt spørsmål er da: Hvor kort tid etter en brystreduksjon kan man bli gravid uten at det er skadelig på grunn av operasjonen/at resultatet blir dårligere? Med noen behandlinger for barnløshet, svangerskap og eventuell amming etterpå, snakker vi fort om flere års venting, og jeg er _veldig_ lei av smertene nå! For ikke å snakke om hvis brystene blir enda mye større under et svangerskap...

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg fikk utført en brystreduksjon for 6 mnd siden, uten komplikasjoner. Har lyst på barn! Hvis jeg fortsetter å være flink med å teipe og smøre brystene går vel det greit? Tenker å ikke amme for å få normal bryststr igjen så raskt som mulig... Hva mener du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...