Gjest pinlig dumt Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Å nei og nei og atter nei. Nei. Dritt. Møkk. Bæsj. Tiss. NEI og atter NEI. I dag eller i morra kommer tante rød. Og hun er helt pyton, helt grusom og fæl fordi hun gjør meg så vondt. Og gjør sånn at jeg får så vondt i magen. Også har jeg vondt i magen tre dager før hun kommer og de fire første dagene tante rød er på besøk. Og det gjør så vondt. Men det værste er at tante rød kommer på besøk hver eneste måned. *Sinna* Jeg er så sinna på tante rød. Jeg hater henne. Det gjør så vondt. Og nå har jeg kjempevondt i magen min. Og fryktelig kvalm og uvel. Jeg blir ekstra kvalm og uvel når tante rød er på besøk. Jeg kan heller ikke ta smertestillende som ibux eller paracet fordi jeg brekker meg og kaster alt opp og det er så ekkelt. Så jeg må bruke stikkpiller. Flaut. *flaut*. Også er paracet i stikkpille form, men ikke ibux *gråte* Men ibux i stikkpille finnes på resept. Jeg har fått resept av legen på ibux, men det er pga. ryggsmerter. Men jeg tror jeg heller sparer de stikkpillene til tante rød kommer. Fordi tante rød er hundre tusen millioner milliarder mere vondt enn å ha vondt i ryggen. Jeg vet ikke om jeg skal stå eller ligge eller å gå fordi hun tante rød gjør så vondt. *gråte*. Og siste dagen tante rød er på besøk så gruer jeg meg sinnsykt til neste gang tante rød kommer. Jeg synes tante rød er helt pyton og ekkelt. Jeg hater tante rød. Men det værste er at hun kommer hele tiden, en gang i måneden og det er fryktelig ofte. Uff. Dette var flaut å skrive. *flau*. Dumme tante rød. Jeg skulle ønske at ikke tante rød finnes. tante rød er slem fordi hun gjør meg vondt. Hva skal jeg gjøre? Jeg har hatt sånne intense smerter etter at hun kom på ungdomskolen. Jeg var hos legen i vidregående eller noe for å få smertestillende, men jeg synes ikke det hjalp noe bedre. Voltaren tror jeg de heter. Men det var så tungvint den gangen fordi jeg hele tiden måtte til legen å få nye resepter. Også synes jeg det var fryktelig flaut å gå til legen å få resepter fordi han er mann og skummel. Og det finnes ingen dame lege i kommunen min. Og i går var jeg også hos legen, men jeg turte ikke å si at jeg har sånne intense tante rød smerter. Men hun som var med meg sa at jeg har så vondt i ryggen. Det er liksom mindre flaut å ha vondt i ryggen enn tante rød liksom. Selv om det er flaut å ha vondt i ryggen også. Jeg synes alt er flaut og pinlig jeg. *rødme* Jeg vet ikke hvorfor men jeg synes alt er flaut og pinlig så lenge jeg kan huske. Og i går så dumma jeg meg innmari ut hos legen. Jeg lo og fniste og lo og fniste fordi det er så innmari vanskelig å være der og da ler jeg og dummer meg ut. Stakkars legen. Også klarte jeg ikke å stoppe å le eller fnise før jeg var tilbake i leiligheten igjen. *dumme meg* Og nå dummer jeg meg ut igjen. Jeg dummer meg sånn ut og har lyst til å bare synke gjennom gulvet. Det gjør så vondt i magen min nå siden at tante rød snart kommer på besøk. Hva skal jeg gjøre? Jeg har så lyst til å slippe hele tante rød. Men jeg er redd det er skadelig å ta piller for å ikke få tante rød. Jeg er liksom redd for hormoner og sånn jeg. Siden vi er skapt til å få tante rød hver måned. Men samtidig så hater jeg tante rød så innmari at jeg bare har lyst til å slippe at hun kommer. Men jeg er redd for å ta p piller jeg. Og ikke ta den sukkerfrie uka. Sånn at jeg slipper tante rød. Men da føler jeg at alt hoper seg inne i kroppen siden det ikke kommer ut. Æsj. Jeg hater hele den teite og dumme tante rød. Hater dere tante rød? Gruer dere dere til tante rød hver måned? Hva gjør dere med smertene? Dette var et dumt og flaut innlegg. Jeg synes tante rød er flaut. *flau* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311149-tante-r%C3%B8d-flau/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg bruker p-piller. Slike som er like piller hele brettet. Yasmin. De tar jeg ca 3-4 mnd i strekk, slik at jeg ikke får mensen. Tar jeg ikke pillene mine får jeg sterke smerter og store blødninger, og livet er kjipt. Er det noen grunn til at du ikke tør ta p-piller? Blodpropp i familie? Overvekt? Uansett så sjekker legen deg, eller du kan be om helsjekk før utskriving av resept. Si at du vil ha slike du kan utsette mensen med. Søk litt her på Dol, står mye om p-piller. Flaut er det ikke, det gjelder oss alle kvinner, og for legen er det vanlig rutine i en vanlig arbeidsdag og snakke om slik. Du kan skrive en lapp/brev til legen og si hvordan du har det, om du ikke klarer og si det selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311149-tante-r%C3%B8d-flau/#findComment-2536819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Huff det hørtes ikke noe godt ut. Jeg må innrømme at jeg har vanskeligheter for å forså hvor ille det er ettersom jeg har mensen i 3 dager og merker det egentlig ikke, ingen smerter ingenting. Men jeg går på p-piller da. Jeg synes at med mindre du har anlegg for blodpropp/overvekt eller noe sånt så bør du høre med legen om å få begynne på p-piller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311149-tante-r%C3%B8d-flau/#findComment-2537192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.