Gjest Noen som kan hjelpe meg? Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 ..urinblæren min etter fødselen. Jeg merker ikke når det er fult og heller ikke når den er tom. Har ikke noe følelse der, merker bare at jeg må på do, føles et slags press der nede. Etter fødselen klarte jeg ikke å tisse, og måtte katedriseres (tror det kalles det). Brukte epidural under fødselen og ungen ble hentet ut med sånn vakum. Kanskje derfor jeg sliter med problemet. Noen som har vært gjennom det samme? Blir det noen gang normalt igjen, vil jeg få tilbake følelsen i urinblæren. Legen mente at det sannsynligvis ville ordne av seg selv igjen siden jeg er så ung (25). Er litt opptimistisk siden jeg klarer å tisse nå, noe jeg ikke greide etter fødselen. Men er jo ikke sikker om jeg får ut alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311156-urinbl%C3%A6ren-etter-f%C3%B8dselen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.