Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi prøver å få barn nr. 2. Har holdt på å prøve i 6 mnd. uten å lykkes. Synes det gikk så greit første gang.

Jeg har hørt at jeg har bakoverbøyd livmor, men gjør dette det vanskligere å bli gravid?

Jeg lurer også på om sædkvaliteten blir "dårligere" av å ha samleie hver dag rundt eggløsning, eller om man burde ha samleie annenhver dag?!

Håper på svar!

Fortsetter under...

Hei, ser at du har fått svar fra Mette, men vil bare fortelle deg hva min erfaring er. har selv bakovervendt livmor, hvilket jeg får høre ved hver undersøkelse. "oj, du har jo bakovervendt livmor du.. "

Jeg vært gravid to ganger tidligere, og ble gravid på første forsøk begge gangene.

Den ene endte i spontanabort, og jeg ble gravid to uker etter utskrapning, og er nå i uke 6 (c; (altså tre graviditeter på første forsøk)

Jeg lurte også på om det ville være vanskeligere å bli gravid, og undersøkte masse rundt det, men fant ingen steder som skulle tilsi det! Lykke til med prøvingen, neste gang er det deres tur!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...