Gjest noesliten Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei takk for svar. Er vaksinert for HBV (det er han også). Lurer på: hva hvis det faktisk blødde litt på fingeren der en hudflik var i ferd med å falle av; så jo ikke dette "såret" før dagen etter, da svei det når hadde på salt og vann/alkohol...kan jo være at jeg reiv opp hudfliken litt rett før "undersøkelsen" og at det blødde litt da - altså et åpent sår. og hvis han da hadde litt blod der jeg tok i munnen(tok jo nesten overalt og avskrap i munnen som blør kan jo gjerne bare blø synlig i så lite som sekunder - for så å bli nesten usynlige skader. Gikk flere minutter fra jeg undersøkte første gang uten hansker - så ikke over alt da - litt dårlig lys var det også, til jeg så tok hansker på og undersøkte grundigere. kan godt ha hatt småblødninger i munn under første undersøk. som jeg ikke så men tok på, som så hadde stoppa til jeg us. med hansker den andre gangen) ; fremdeles ikke nødvendig å tenke på HIV og HBC; minimal fare? Håper på raskt svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311273-tillegg-blodsmitte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.