Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke enkelt

Heisann !

Jeg er en 28 år gammel mann som ennå er jomfru.

Dette er ikke enkelt å leve med, det går sterkt inn på meg.

Egentlig så tror jeg at situasjonen er den samme om 10 år.

Finnes det noen mennesker som kan leve et helt liv uten sex og kjærlighet ?

Finnes det noen undresøkelser på dette ?

Andre nettsteder som tar opp dette evnet ?

Det å passere 30 uten ennå ha erfaring på dette området vil nok gi meg en volsom knekk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31133-ufrivillig-s%C3%B8libat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Ikke gi opp!

Ja, mange lever single og uten sex, noen hele livet. Har sett statistikker som viser at det er ganske mange prosent av befolkningen, så du er ikke alene om det. Tror at de fleste som er jomfru hele livet, ofte er for sjenerte til å tørre å ta kontakt med en mulig partner. Jenter eller kvinner, som kunne passe alldeles utmerket sammen med den sjenerte, er ofte minst like sjenert selv. Dermed går mange - både kvinner og menn med uforløste drømmer omkring. Desto lenger tid som går, jo dårligere blir ofte selvbildet, så blir det enda vanskeligere å prøve å ta kontakt.. Det kan være vanskelig å bryte en slik vond sirkel, men prøv… Du behøver nødvendigvis ikke satse på å få kontakt med en smellvakker jente, velg heller de som ikke har det største markeringsbehovet. Se det vakre i henne, og se det vakre i deg selv. Når du begynner å bli godt kjent med henne, vær ærlig og fortell at du ikke har erfaring på det seksuelle området. Gi henne masse oppmerksomhet og varme, uten å virke desperat. Så skal du se at undrenes tid ikke er forbi. Jeg er ganske sikker på at det finnes en partner til deg et sted, om du bare tør ta initiativ og ikke lar deg knekke av å få nei noen ganger. Jeg kjenner flere nydelige mennesker som var adskillig eldre enn deg før de debuterte, men når de først slo til og fant en partner, fant de inderligheten og er i stand til å sette pris på den.

Lykke til!

Gjest det årner seg

Ikke gi opp!

Ja, mange lever single og uten sex, noen hele livet. Har sett statistikker som viser at det er ganske mange prosent av befolkningen, så du er ikke alene om det. Tror at de fleste som er jomfru hele livet, ofte er for sjenerte til å tørre å ta kontakt med en mulig partner. Jenter eller kvinner, som kunne passe alldeles utmerket sammen med den sjenerte, er ofte minst like sjenert selv. Dermed går mange - både kvinner og menn med uforløste drømmer omkring. Desto lenger tid som går, jo dårligere blir ofte selvbildet, så blir det enda vanskeligere å prøve å ta kontakt.. Det kan være vanskelig å bryte en slik vond sirkel, men prøv… Du behøver nødvendigvis ikke satse på å få kontakt med en smellvakker jente, velg heller de som ikke har det største markeringsbehovet. Se det vakre i henne, og se det vakre i deg selv. Når du begynner å bli godt kjent med henne, vær ærlig og fortell at du ikke har erfaring på det seksuelle området. Gi henne masse oppmerksomhet og varme, uten å virke desperat. Så skal du se at undrenes tid ikke er forbi. Jeg er ganske sikker på at det finnes en partner til deg et sted, om du bare tør ta initiativ og ikke lar deg knekke av å få nei noen ganger. Jeg kjenner flere nydelige mennesker som var adskillig eldre enn deg før de debuterte, men når de først slo til og fant en partner, fant de inderligheten og er i stand til å sette pris på den.

Lykke til!

Min mann var 30, og jeg 24 da vi møttes. Vi var begge jomfruer. Vi hadde nok leta lenge etter en livspartner begge to, så nå, etter 5 år er vi lykkelig gift og fremdeles nyforelsket.

Det skjer når du minst venter det. Oppsøk noen nye miljøer, kanskje du leter på feil sted?

Vi er mange som deg! Ønsker deg all mulig lykke videre i livet!

Ikke enkelt

Ikke gi opp!

Lykke til!

Takk for mange gode råd !

Har nå fått noe å tenke på

Egentlig er svarene ganske så like de fleste jeg har fått men det er spesielt en ting jeg er glad for å få svar på:

"Jeg er ikke alene om å være jomfru resten av livet selv om det er det verst tenkelige situasjonen"

Er virkelig misunnelig på de unge i dag som opplever dette

med sex og kjærlighet i den riktige tiden.

På enkelte områder vil vi mennesker ikke være så mye mer annerledes enn

de som er rundt oss, "dette" er en typisk slik sak.

De aller aller fleste opplever det i 16 års alderen og 2-4 år etter.

Denne viktige brikken mangler jeg, og det er no en gang slik at den aldri kan erstattes.

Hvorfor jeg ikke fikk min mulighet i denne perioden var vel for det meste at jeg egentlig hadde et dårlig selvbilde hos de andre

Fant egentlig fort ut at dette var noe jeg ikke fikk ta del i. Det var jo tross alt ingen som viste noen som helst interesse, selv om det aldri manglet noe på interessen fra min side.

Det kom derimot noe godt ut av det, jeg fokuserte 100 % på utdanningen som resulterte

i at jeg har en meget meget bra jobb med god lønn i dag.

110 % satsing på Udanning og jobb ble egentlig et supplemang i mangel på noe annet. Hvor lenge jeg kan leve uten denne brikken vet jeg ikke, det tar iverfall veldig på mine krefter og tanker. Hvorfor skal jeg leve et langt liv uten denne brikken når puslespillet egenlig aldri kan bli komplett ?

Alle snakker om et sexliv i all slags fora, hvor bra det er samt noen som sliter

med noen problemer med selve utløsning, for vi vagina etc..

Dette blir egentlig bare blåbær i forhold til de som ennå ikke har fått erfare det å ha sex eller det å være forelsket i noen, tenk deg selv i en slik situasjon du som er erfaren...

Jeg tenker mye på dette men viser de ikke så godt utad, hvis jeg kunne

ha fått dele gleden i det å ha sex og kjærlighet så hadde

jeg kunnet ha tenkt/brukt mine krefter på mye annet.

Begynner egentlig å tenke på om dette kan være et handycap, en manglende medfødt egenskap.

Når jeg ser tilbake på de jeg gikk sammen med i 9 klasse

er det mange av de som allerede har fått barn eller er i gang med det.

De som ikke har fått barn har alle en kjæreste.

Jeg har valgt å bo i Oslo nå for her er det ikke så gjennomsiktig som det tettstedet jeg kommer fra.

Her kan jeg leve anonymt så lenge jeg klarer med min hemmelighet.

Annonse

Ikke enkelt

No problem, man! Leig deg ei hore for ein kveld, og konstater at du f¨år det til. Deretter vil sjølvtilliten din stige slik at du sidan vil kunna skaffe deg all den fitta du gidder.

Hei !

Å leie en hore er det mest nedverdigende jeg kan gjøre.

Debuten er noe alle husker, å tenke resten av livet på at jeg ble kvitt min ved å "kjøpe" seg en hore er helt utenkelig.

Dessuten setter jeg kvinners rettigheter og eksistens så høyt at prostitusjon er noe jeg tar totalt avstand fra.

Hei !

Å leie en hore er det mest nedverdigende jeg kan gjøre.

Debuten er noe alle husker, å tenke resten av livet på at jeg ble kvitt min ved å "kjøpe" seg en hore er helt utenkelig.

Dessuten setter jeg kvinners rettigheter og eksistens så høyt at prostitusjon er noe jeg tar totalt avstand fra.

Dust!

Takk for mange gode råd !

Har nå fått noe å tenke på

Egentlig er svarene ganske så like de fleste jeg har fått men det er spesielt en ting jeg er glad for å få svar på:

"Jeg er ikke alene om å være jomfru resten av livet selv om det er det verst tenkelige situasjonen"

Er virkelig misunnelig på de unge i dag som opplever dette

med sex og kjærlighet i den riktige tiden.

På enkelte områder vil vi mennesker ikke være så mye mer annerledes enn

de som er rundt oss, "dette" er en typisk slik sak.

De aller aller fleste opplever det i 16 års alderen og 2-4 år etter.

Denne viktige brikken mangler jeg, og det er no en gang slik at den aldri kan erstattes.

Hvorfor jeg ikke fikk min mulighet i denne perioden var vel for det meste at jeg egentlig hadde et dårlig selvbilde hos de andre

Fant egentlig fort ut at dette var noe jeg ikke fikk ta del i. Det var jo tross alt ingen som viste noen som helst interesse, selv om det aldri manglet noe på interessen fra min side.

Det kom derimot noe godt ut av det, jeg fokuserte 100 % på utdanningen som resulterte

i at jeg har en meget meget bra jobb med god lønn i dag.

110 % satsing på Udanning og jobb ble egentlig et supplemang i mangel på noe annet. Hvor lenge jeg kan leve uten denne brikken vet jeg ikke, det tar iverfall veldig på mine krefter og tanker. Hvorfor skal jeg leve et langt liv uten denne brikken når puslespillet egenlig aldri kan bli komplett ?

Alle snakker om et sexliv i all slags fora, hvor bra det er samt noen som sliter

med noen problemer med selve utløsning, for vi vagina etc..

Dette blir egentlig bare blåbær i forhold til de som ennå ikke har fått erfare det å ha sex eller det å være forelsket i noen, tenk deg selv i en slik situasjon du som er erfaren...

Jeg tenker mye på dette men viser de ikke så godt utad, hvis jeg kunne

ha fått dele gleden i det å ha sex og kjærlighet så hadde

jeg kunnet ha tenkt/brukt mine krefter på mye annet.

Begynner egentlig å tenke på om dette kan være et handycap, en manglende medfødt egenskap.

Når jeg ser tilbake på de jeg gikk sammen med i 9 klasse

er det mange av de som allerede har fått barn eller er i gang med det.

De som ikke har fått barn har alle en kjæreste.

Jeg har valgt å bo i Oslo nå for her er det ikke så gjennomsiktig som det tettstedet jeg kommer fra.

Her kan jeg leve anonymt så lenge jeg klarer med min hemmelighet.

Hemmelig? Det er vel ingen som kan se det utenpå deg at du er jomfru. Jeg tror ærlig talt at de fleste i RL gir en god dag i naboens sexliv.

Det finnes noen for alle, ja det gjør det, men du må tørre å ta sjansen. Feiler du, er uheldig med valget el. prøv igjen.

Du kan ikke sitte å skryte av en god jobb og et ellers vellykket liv når det føles så håpløst. Kom deg ut og prøv !

Lykke til.

Gjest Anders

Andor, nå er det du som er dust. Du og disse horene dine får meg til å lure på saker og ting.

Greit nok at fyren antagelig er en tørrpinne, men horejakt? Nei nå får du gi deg litt.

Shandy og Andor er nok begge

dustar, som trur dei har

full kontroll etter eit

fylleknull(shandy) og eit

horebesøk(Andor).

Trur "tørrpinnen" er mest Sjef

her inne.

Go fast !!

Shandy og Andor er nok begge

dustar, som trur dei har

full kontroll etter eit

fylleknull(shandy) og eit

horebesøk(Andor).

Trur "tørrpinnen" er mest Sjef

her inne.

Go fast !!

Å hvem er så du? Jeg lurer og finner ikke likhetstegn med meg selv. Andor får svare på sitt.

Annonse

Ikke enkelt

Hemmelig? Det er vel ingen som kan se det utenpå deg at du er jomfru. Jeg tror ærlig talt at de fleste i RL gir en god dag i naboens sexliv.

Det finnes noen for alle, ja det gjør det, men du må tørre å ta sjansen. Feiler du, er uheldig med valget el. prøv igjen.

Du kan ikke sitte å skryte av en god jobb og et ellers vellykket liv når det føles så håpløst. Kom deg ut og prøv !

Lykke til.

Joda, jeg er forholdsvis ofte ute på byen.

Men det som bør skje skjer bare ikke desverre.

Det å få et avslag kan fort tolkes som om man er desperat.

No er jeg kansje ikke den personen som tar intiativet.

Nei, man må vel bare stå på..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...