Gå til innhold

Herpessmitte

Anbefalte innlegg

Gjest Fire_blade_RR

Hei Jeg hadde beskyttet samleie og ubeskyttet samleie med en jente i helga og vi har bare hatt sex 1 gang. Etter at vi hadde sex så fortalte hun meg at hun hadde blitt smittet med Herpes Genetalis type 2 for noen år siden.(9 år). Det som beskymrer meg virkelig er at når jeg hadde ubeskyttet munnsex med henne så er den en fare at man kan bli smittet selv om hun ikke hadde noen symtomer på det. I å med at vi brukte kondom så er det da ikke 100% sikkert at jeg kan ha blitt smittet der men jeg håper risikoen er mye mindre. Jeg håper at jeg kan få noen svar på hvor stor risikoen er for at jeg kan ha fått herpesmitte ved munnsex? Nå for jeg bare se hvordan det går å se om det kommer noen symptomer Takk for denne tjenesten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311500-herpessmitte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...