Gå til innhold

Hvor lenge holder makrell i tomat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

brilleslangen

Makrell i tomat i boks spiser jeg kun den dagen boksen blir åpnet. Neste dag smaker den metall synes jeg, men er sikkert ikke farlig å spise... Men jeg spiser den kun fersk. Makrell på tube derimot står seg mye lengre... men den er jo most og har en litt annen smak i utgangspunktet. Tror det står på tubene at det er 3 ukers holdbarhet fra åpning. Men makrell i boks bør ikke ha stått åpen over natta etter min mening.

Jeg liker makrell på boks best, men har likevel gått over til tube pga bedre holdbarhet

Gjest minnah

Makrell i tomat i boks spiser jeg kun den dagen boksen blir åpnet. Neste dag smaker den metall synes jeg, men er sikkert ikke farlig å spise... Men jeg spiser den kun fersk. Makrell på tube derimot står seg mye lengre... men den er jo most og har en litt annen smak i utgangspunktet. Tror det står på tubene at det er 3 ukers holdbarhet fra åpning. Men makrell i boks bør ikke ha stått åpen over natta etter min mening.

Jeg liker makrell på boks best, men har likevel gått over til tube pga bedre holdbarhet

Tube er jo nærmest tomatpuré :-(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...