Gjest tranedans Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei, jeg er 41 år gammel og har hatt hypotherose i ca 10 år, går daglig på levaxintabletter. Fikk i februar cøliakidiagnose og har også to barn med samme diagnose. Før diagnosen har jeg aldri hatt mage/tarmplager som har bekymret meg. Har også vært overvektig over mange år(87 kg, 162cm), men er nå godt igang med å endre kosthold (mest matmengden)og mosjonsvaner.Spiser lite fet mat, og det har jeg heller aldri hatt for vane å gjøre, nesten ikke melk heller. Har tiltross for glutenfri mat siden februar i år nå et stadig "sug" i magen på høyre siden - i mellomgulvet. En slags slumrende smerte som jeg egentlig vil betegne som en slags murring som ikke avtar, uansett hva jeg gjør. Har vært i CT med kontrastrøntgen. Fikk beskjed (fra en stressa lege som skulle på sommerferie) om at jeg ikke har noen fortykkelser i tarmveggen, men at jeg har 4-5 forstørrede lymfekjertler i "tømmeåpningen" mellom tynntarm og tykktarm...jeg er urolig, og lurer på hva jeg skal gjøre nå - hva kan dette være, og bør jeg be sykehuslegen om videre oppfølging- i så fall hva bør jeg be om av videre undersøkelser? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311629-c%C3%B8liaki-hypotherose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.