Gå til innhold

borrelia farlig for embryo?

Anbefalte innlegg

Gjest engsteligforklumpenmin

Er bitt av flott. Den var ikke stor da jeg så den og fikk den ut. Litt av de nstår igjen. Det er bare et lite rødt område rundt, ikke sånn ring, men den kan vel komme seinere. Jeg tok flåtten ut i går. Hvordan påvirkes et embryo og senere fosteret om jeg er smittet med borrelia? Er gravid i starten på uke seks.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311648-borrelia-farlig-for-embryo/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ser du ikke har fått noen svar, og håper du har ringt lege! Jeg blei bitt da jenta mi var 6 uker gammel, og ringte legevakta med en gang. Det var ingen fare i forhold til ammingen. Men for deg som er gravid... jeg ville ha ringt lege med en gang!

Fikk du tatt den tidlig, er det jo liten sjanse for at du har blitt smittet, men man tar ingen sjanser når man er gravid!

Skulle du være smittet, er det bedre jo tidligere du oppdager det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...