Gå til innhold

Lupus Sykdom

Anbefalte innlegg

Gjest Kaja K E

Hei! Jeg har en mamma som sliter med lupus sykdommen i ansiktet, øverst på brystet og øverst på ryggen. Hun har prøvd mange forskjellige kremer, men ingenting hjelper. Hun sier det gjør vondt og jeg ser at det er mye rødt og litt rosa. Hva er det vi kan gjøre for å få det best mulig? Mamma sier det er ingenting som gjør slik at det forsvinner, men jeg håper virkelig det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe! Er det virkelig ingenting eller ingen som kan hjelpe henne? Ingen leger i utlandet eller noe, for jeg vil virkelig hjelpe henne så mye som hun lider. Håper på svar fortest mulig. Hilsen fra en ungjente som veldig gjerne vil hjelpe mammaen sin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311682-lupus-sykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Lupus er en autoimmun, kronisk sykdom.

Du kan google litt på nettet, der finner du mer informasjon m sykdommen.

Noen blir værre ved å være utsatt for sollys, andre tåler solen bra.

Kanskje moren din er en av de som ikke tåler solen så bra, og bør være i skygge, ha solhatt, parasoll og bruke solkrem med høy solfaktor.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311682-lupus-sykdom/#findComment-2540788
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...