Gjest kristina -08- Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Er ikke det oppi rompen?.Like alle menn å få noe oppi der?.Har aldri opplevd at noen av mine sex partnere har likt det 0 Siter
Platina Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 ''Like alle menn å få noe oppi der?'' Svaret på det er vel absolutt nei! :-) For mange er nok den mentale sperren størst og flere ville sikkert likt det om de hadde ønsket å prøve. Har vært sammen med flere som har likt det jeg. Det sies at mannens g-punkt ligger der ja. Om det er fysiologisk bevist aner jeg ikke. Uansett - mange jenter liker det jo også, og vært g-punkt ligger jo ikke der. :-) 0 Siter
Cookiemonster Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 ''Like alle menn å få noe oppi der?'' Svaret på det er vel absolutt nei! :-) For mange er nok den mentale sperren størst og flere ville sikkert likt det om de hadde ønsket å prøve. Har vært sammen med flere som har likt det jeg. Det sies at mannens g-punkt ligger der ja. Om det er fysiologisk bevist aner jeg ikke. Uansett - mange jenter liker det jo også, og vært g-punkt ligger jo ikke der. :-) Det er klart det er fysiologisk bevist at prostata ligger der. Og at prostata er en elementær kroppsdel i forbindelse med sex er også velkjent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.