Gjest Harmon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 KJØNNSYKDOMMER BLODSMITTE 19 feb 06 var på en tvilsom plass i Polen etter andre drinken var alt svart. jeg og kommpisen min var like fri for penger etter denne episoden.Spurte kommpisen dagen etter hva som var hendt men han husker heller ingen ting. Tenkte ikke mere over den saken. Var også å fikk gjort et lite Kirurgisk inngrep i Polen i april 06. Kan ha hvert bortig noen andre sitt blod i begynnelsen av juni 06 som jeg sleiket av fingeren lite gjenomtenkt.Ca15 sep 06 fikk jeg halsproblemer fikk konstatert magebrokk.ca 1 nov 06fikk jeg muskelverk og halsbettenelse fikk penselin men betenelsen gikk ikke over for etter kuren.jan 07 ble plaget med sår i munnhulen fast legen sa at det så ut som herpesår.Ble så plaget med synet fikk et hvit belegg som legger seg på ytterkanten av øynene. April 07fikk en kraftig hodepine og løs mage diarre. Sommeren 07 tungen blir hvit med veldig mye hvit belegg svetter veldig mye under armene uten å anstrenge meg. Er nå plaget med alle symptomene som jeg beskriver.Har veldig mye verk i muskler og ledd særlig i skuldrene nakken og anklene. Er testet for alt av kjønnsykdommer sier legen.Hivtestet fem ganger alle neg.Siste tatt i okt 07.Det er tatt veldig mange blod prøver av meg i alle rettninger stort sett alt normalt.Det er påvist antistoff mot hepatitt b men jeg er ikke smittsom.Det er også fundet gråsoneverdier på parotittvirus IgM.I serum anti GM1 er IgM 1050 høy står det.Har tatt spinalpunksjon MR av hode og rygg.Det er også tatt CD4 CD8 måling av meg der verdiene er CD4 0,59 CD8 0,42 er disse også normale for en mann på 35 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311781-kan-dette-v%C3%A6re-en-kj%C3%B8nnsykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.