Gå til innhold

blødninger

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret jentepå 29

Jeg er en jente på 29 år som har to barn og har brukt hormonspiral i noen år. Men jeg har ikke vært helt fornøyd med spiralen og valgte å ta den ut for ca 2 uker side. Jeg hadde ikke menstruasjon da jeg hadde spiralen, men 2 uker før jeg skulle ta den ut fikk jeg plutselig blødninger. Jeg hadde småblødninger også da jeg tok den ut og det har jeg hatt siden. Blødningene nå er mer uregelmessige og kan være borte en dag og så komme tilbake.Det er mest småblødninger. Har hatt dette tilsammen i 4 uker nå og begynner å bli litt bekymret. Legen som tok ut spiralen var en gynekolog og tok også ultralyd og kunne ikke se noe galt. Men jeg lurer selv på om man kan småblø så lenge etter man fjerner en spiral, og med tanke på at jeg blødde litt før jeg fjernet den også. Har ikke hatt noen store smerter og merker bare litt småmurring i ryggen (litt mensmerter)når jeg blør. Bør jeg få sjekket dette med en lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311785-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...