Gjest rødblå Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 2 år nå. Men det siste året har det vært en annen gutt som har kommer litt inn ut av bildet. Når jeg og kjæresten har hatt problemer, så har jeg og denne andre gutten flørtet ganske mye. Jeg har vært venner med han i mange, mange år, og det har alltid vært noe mellom oss. Men for noen måneder siden ble det slutt mellom meg og kjæresten, og jeg og han andre kom veldig nært hverandre, men etter noen uker ble jeg sammen med kjæresten min igjen. det såret jo han andre veldig, så vi har ikke vært på talefot. Men hele den perioden vi har vært "fra hverandre", så har jeg tenkt en masse på han, men er ikke sikker på om det er gamle følelser. Jeg vet heller ikke om jeg kunne tenk meg og være sammen med han, eller om jeg bare liker idèen om å være sammen med han.. Jeg elsker kjæresten min, det gjør jeg virkelig. Men når jeg har disse følelsene(?) for han andre, så ødelegger det forholdet vårt. Jeg aner virkelig ikke om det er ekte følelser jeg har for denne andre gutten, så hva skal jeg gjøre? Jeg bor på et lite sted, så jeg kan ikke finne ordentlig ut av det uten at det skal bli blåst opp til utroskap eller noe, og at kjæresten min får vite det. Jeg skal flytte snart også, da flytter jeg langt bort fra de begge. Kan det bli bedre da? Er det noen som har vært i en lignende situasjon som kan gi meg noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311906-forvirret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trafalgar Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Unskyld for at jeg antar nå, men du høres ung ut. Det virker som at du vil ha i pose og sekk, og jeg tror du ville ha hoppet rett over til den andre gutten om noen kunne ha fortalt deg at det var det rette å gjøre. Jeg kjenner meg igjen i alt det du skriver. Og da jeg var ung, gikk jeg med akkura slike tanker selv. Kanskje du trenger litt rom for å kunne tenke klart. Så det at du skal flytte snart kan komme godt med. Jeg tror, at om en av disse guttene er den rette for deg, vil du finne dette ut selv, og dermed ikke være noen usikkerhet igjen. Når du er klar, vil det derfor ikke være tvil igjen. Du vil vite med sikkert hvem som er den rette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/311906-forvirret/#findComment-2543057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.